brandweer rotterdam !!!!

  • marian

    Hallo

    Bij deze ben ik op zoek naar mensen die werken als broeps voor brandweer Rotterdam

    Zou heel graag meer informatie willen krijgen over het rijlen en zeilen als beroeps in Rotterdam

    Wie kan mij helpen en vind het leuk dit te bepraten met mij??

    Wie weet kan ik er wel wat mee

    Alvast bedankt !!!!

    Groeten Marian

  • hbt zonder vooruitzichten

    waarom wil je wat weten?

  • marian

    Het is met goede bedoeling

    Heb namelijk gereageerd op de aankomende solicitatie die ook in brand en brandweer heeft geastaan

    Daarom heb ik zoiets van stel dat ik het haal waar ik kei hard voor iedere dag op sportschool zit te trainen, zou het leuk zijn als ik al iets meer te weten zou zijn gekomen over het korps Rotterdam.

    En stel dat ik het niet haal heb ik toch weer een hoop geleerd

    Dus kom maar op met de verhalen …..hbt zonder vooruitzichten schreef:

  • hbt zonder vooruitzichten

    http://www.brandweervrouw.nl/ hier kun je van vrouwen horen wat ze er van vinden

  • U2fireman

    op brandweervrouw.nl zou ik niet kijken. Die wordt volgens mij al 2 jaar niet meer bijgewerkt.

  • jan.

    Wat denk je om zelf het initiatief te nemen door gewoon naar een kazerne te gaan en daar een vrouwelijke of mannelijke brandweervrow/man aan te spreken. Succes

  • marian

    je hebt helemaal gelijk.

    ik heb al wat reacties gehad en al 3 mensen gesproken.

    met allemaal interesante verhalen

    vandaag iemand gehoord ie mij belde naar aanleiding van solicitatie procedure

    het hoe en wat je allemaal moet doen

    vrij pittig, ben zo druk aan het trainen, en als je dan hoord dat er van de 100 brieven 60 uitgekozen worden en voldoen en er na de test op conditie,en kracht, hoogte, engtevrees er maar ongeveer 12 over blijven dan schrik je daar best van

    conditie enz heb ik allemaal wel goed maar of het voldoende zal zijn ??

    ik hoop het aan de inzet en alles wat er bij komt zal het niet liggen en heb er alles voor over om een droom uit te laten komen

    en mocht het niet lukken zal ik genoegen moeten nemen met de baan die ik heb in het vrijwillige korps, waar ik het ook voor 200 % goed heb, allemaal leuke mensen.

    maar niet geschoten is altijd mis en met alle training enz heb ik dan in ieder geval mijn best gedaan

  • blusschuim

    gewoon proberen om bij de beroeps te komen anders moet ik misschien langer blijven en ik ben het na 29 kotszat.

  • marian

    Wauw 29 jaar das nog eens een tijd !!

    Heb altijd wel veel bewondering voor mensen die honkvast zijn

    Als ik vragen mag op welke kazerne zit jr dan in Rotterdam ?

    Gisteren zei iemand dat ik eens binnen moest lopen op een kazerne en wie weet wil ik dat wel eens doen

    Als je echter iemand weet die daar loopt is dat mischien wel te regelen en niet te onverwacht voor jullie om te doen

    Maar ondanks dat je het kotszat bent zoals je zegt moet je het toch ook wel erg leuk hebben gehad denk ik,op de minder leuke uitrukken na dan

    Groetjes marian