Baan bij de brandweer

  • Mr_P

    Dag mensen…

    Ik heb een vraagje..

    Wat voor fulltime banen zijn er mogelijk bij de brandweer?, verdient het goed?, wat voor werk wordt er allemaal gedaan..

    Ik heb mijn mbo werktuigbouwkunde opleiding bijna afgerond en een baan bij de brandweer lijkt me wel leuk..

    Alvast bedankt voor de reacties..

    Mvgr Pascal R

  • blusschuim

    wees wijs en ga niet bij de brandweer of je moet brandweer @!#$ zijn ,ik ben nu weg ervandaan en verdien al meer dan ik ooit bij de brandweer zou verdienen goed ik moet nu langer door maar als je het werk leuk vind moet je het er voor over hebben .

  • Brandweervrouwtje

    Een baan bij de brandweer lijkt me wel leuk??? Wat een instelling om bij de brandweer te willen….

  • kees

    Ze zijn allemaal niet zo ziek als jullie

  • Mr_P

    Noem eens een andere reden dan om bij de brandweer te gaan…….

  • Fidelio

    Klopt helemaal, iedereen vindt het wel een beetje LEUK om bij de brandweer te zijn. En dat gezever van “ik wil graag mensen helpen” hoor ik wel heel veel tijdens sollicitatie's.

    Maar nadien praten ze net zoals WIJ, dat het MOOI was en LEUK en op naar de volgende MOOIE beknelling/brand/ongeval.

    Dus hou aub op met die “domme” opmerkingen.

    Fidelio

  • Mathieu

    Hallo Fidelio,

    Wat een betrouwbare naam ;-)

    Ik heb vandaag ook een email verstuurd om te informeren naar een functie bij de vrijwillige barndweer. Het willen helpen van mensen heb ik daarin ook vernoemd, is dat zo'n cliche?

    Ik heb gewoon graag met verschillende mensen te doen en vind het wel leuk om mensen te helpen met hun problemen. Dat merk ik aan mezelf.

    Is de dienst zo zwaar dat je het snel niet leuk meer vind? Gebeuren er echt vaak heel vervelende dingen?

    Groetjes,

    Mathieu