Nog meer brandweerslangen voor chimpansees!!

  • Hanneke van Ormondt

    Beste brandweermannen & vrouwen,

    Jullie zijn de afgelopen tijd al enorm gul geweest met het geven van gebruikte brandweerslangen voor ons nieuwe chimpansee complex, maar ik wil graag nógmaals een beroep op jullie doen!!

    We hebben nu 5 van de 13 binnenverblijven ingericht, moeten nog met de buitenverblijven beginnen en zijn door onze voorraad heen!!!

    WE zouden ontzettend dankbaar zijn voor meer slangen (touwen trouwens ook altijd welkom!) en nog blijer wanneer ze hier langs worden gebracht.

    Alvast bedankt!

    Hanneke van Ormondt

    0645756529

    Wie graag zelf het ChimpanseeComplex wilt bezichtigen: deze zondag is er een open dag. Meer info staat op www.aap.nl

    Meer info:

    Stichting AAP is een opvangcentrum voor exotische dieren en bouwt op dit moment een chimpansee complex. IN mei 2006 verwachten wij 28 met HIV en HepC geinfecteerde chimpansees, ex proefdieren uit een laboratorium in Rijswijk. Ook zullen wij in het complex dieren opvangen uit erbarmelijke omstandigheden in heel Europa, circussen, slechte dierentuinen, thuissituaties, inbeslag genomen dieren etc.

    Dit hele complex moet de komende maanden ingericht worden om de chimps de mogeijkheid te geven te klimmen, schommelen, rusten, spelen, ruzien en wat een chimp nog meer doet. Brandslangen zijn ideaal materiaal hiervoor! Wij maken er klimtouwen, schommels en hangmatten van.

  • Debbie

    Je kunt gratis Chimpansees ophalen in Amersfoort! Of bedoelde je alleen slangen?

  • 48uursvuurvechter

    Neem eens contact met Marco Stuivenberg Brandweer Utrecht

    voor zo ver ik weet staat een kar vol met afgekeurde camvas slangen waar niks mee gebeurt

  • Hanneke van Ormondt

    ik bedoelde alleen de slangen….touwen mag ook. Een aantal sterke mannen die zin hebben om een paar uur hard werk te doen in het weekend en brandslangen en touwen in de verblijven te hangen mag ook. De tegenprestatie is een rondleiding bij AAP.

    Groetjes Hanneke

  • Hanneke van Ormondt

    Dank u wel. Dat zal ik zeker doen. Heeft u toevallig een telefoon nummer? Op google vind ik alleen een Cor Stuivenberg en Arie Stuivenberg bij de brandweer Utrecht.

    Dank u wel en groetjes, Hanneke