MVK-er gezocht

  • Edwin

    Goedemorgen,

    Graag komen wij in contact met personen die zowel een brandweerachtergrond hebben als het diploma MVK in bezit hebben.

    Kijk op www.brandwachten.com voor het adres en telefoonnummer.

    Met vriendelijke groet,

    BBN Brandwachten

    Rotterdam - Alkmaar - Groningen

  • marc jansen

    Hallo, Ik heb begrepen dat u in contact wil komen met een middelbaar veiligheidskundige met brandweerachtergrond.

    Nou hier ben ik.

    Brandwacht 1e klas en 5 jaar ervaring als brandveiligheidswacht met leidinggevende ervaring.

    Mijn opleiding bijna afgerond tot nu toe alles met positief resultaat en alleen nog een scriptie verdediging in april.

    Ik sta altijd open voor een aantrekkelijk aanbod,

    mijn email is hse.m.jansen@gmail;.com

    Met vriendelijke groet

    Marc Jansen

  • fred förch

    Zeer ervaren MVK-er (diploma sedert 1992). Inzetbaar als freelancer. Ruime mate van ervaring op operationeel gebied als in beleidsmatige zaken. Voormalig cdt bedrijfsbrandweer. Inzetbaar als instructeur industriële brandbestrijding, flashovertrainingen etc. in bezit diploma brandmeester (1983).

  • Jacob van der Laan

    Hallo, Ik ben Jacob van der Laan.

    Ik heb een Rijksdiploma Brandmeester, Ik heb een MVK opleiding HOBEON gecertificeerd.

    Daarnaast een Diploma Instructeur Brandweer algemeen.

    Ik ben in het bezit van een instructeurs diploma Oranje kruis, daarnaast instructeur NRR/ERC.

    Daarnaast VCA VOL gecertificeerd.

    Groet Jacob.

  • Cor Bruijn

    Hallo Edwin,

    Ik ben een MVK met een brandweerachtergrond, zoals denk ik wel bekend bij jullie.

    Waar heb je een MVK voor nodig, kan ik jullie van dienst zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Cor Bruijn

    06-51511349