verkoop brandweerspullen

  • Ed

    Aangeboden brandweerspullen:

    1. Originele brandweerhelmen Nederland, Duitsland en Engeland.

    2. Originele brandweerpet Duitsland en Engeland. Hebben in doos gezeten dus moeten even in model gemaakt worden. Zijn origineel uit Duitsland en Engeland (van London Firebrigade).

    3. Geheel antieke koperen brandblussers. In prima staat. 4 stuks.

    4. Veiligheidslaarzen Haix Modell 13 S2, Maat 43B, veiligheidsnorm s2. Nieuw in de doos.

    5. 12 brandweerauto's uit collectie van Matchbox. In perfecte staat. Incl de originele doosjes en echtheidscertificaat. Die cast model.

    6.Geheel koperen opzetstuk voor brandkraan.

    7. Ouderwetse brandhandpomp met slang.

    8. Koperen straalpijpen. Een met emblemen.

    mail maar wat je wilt met bod. Foto's op aanvraag.

  • Marcel van Saltbommel

    Geachte Ed, hoe kom ik met u in kontakt ?

    Ik ben bereikbaar op e-mail adres: fotobommel@home.nl

    Alvast dank

  • Joost

    Hallo,

    Ik heb wel interesse in een koperen blusser.

    kun je een foto en prijsindicatie mailen/

    groeten,

    Joost

  • jurgen van ochten

    hallo ed

    ik heb wel intressen in de Veiligheidslaarzen Haix Modell 13 S2, Maat 43B, veiligheidsnorm s2. Nieuw in de doos. kunt u me een mail sturen met een foto en d prijs die u er graag voor wil hebben

    mvg jurgen vn ochten

  • Marijn Imbos

    hallo

    zou u mij misschien wat foto's kunnen sturen van opzetstuk en handpomp met slangen

    mvg marijn

  • Vliegveld Midden Zeeland

    Te koop : Magirus Deutz Tankautospuit (TAS)

    In verband met de aanschaf van ons nieuwe schuimblusvoertuig bieden wij te koop aan onze Magirus Deutz brandweerwagen. Deze tankautospuit uit de jaren 70 is volledig gebruiksklaar (starten, rijden,blussen) en technisch geheel in orde. Het plaatwerk vereist enig herstel. De Magirus Deutz brandweerwagen heeft jarenlang dienst gedaan op Vliegveld Midden Zeeland en heeft ons nog nooit in de steek gelaten.

    Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen: Zeeland Airport b.v., Calandweg 36, 4341 RA Arnemuiden, Tel. +31 (0)113-612528, Fax. +31 (0)113-670024, Mail info@zeeland-airport.nl

  • steven

    hallo wij hebben nog wat brandweer pakken. geel meet zwart en zwarte div maaten en prijzen en viegtuig blus pak en plate zuig korf

  • Hilko Giezen

    Geachte Ed,

    Ik heb wel interesse in die pet van London, graag vraagprijs.

    Vr. gr.

    Hilko Giezen

  • A .de Leuw

    Goede middag mijn naam is a.d. leuw .wat ik u zou willen vragen is wat vraagt u voor de Geheel koperen opzetstuk

    en is deze nog in goede staat. groetjes Ad.