Brandweerklompen

  • Sander

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar brandweerklompen. Ik zou graag ongeveer 10 paar klompen willen kopen. Weet iemand misschien waar ik deze kan uithalen. Ze werden nog niet zo lang geleden verkocht in Susteren (limburg) maar daar kan ik ze niet meer krijgen.

    Weet iemand waar ik zo'n klompen kan kopen had ik het heel graag gehoord.

    Groeten Sander

  • Limbofire

    Hoi Sander,

    Weet je zeker dat je ze in Susteren niet meer krijgt. Het is namelijk een bekende van mij en 2 weken geleden vertelde hij me dat hij een groot aantal klompen moest gaan maken, zijn zoon werkt namelijk sinds kort bij brw deventer en hij had er daar veel verkocht.

    Ik vind het dus een beetje raar dat je ze daar niet meer kunt krijgen.

    Groetjes,

    Limbofire

  • Sander

    Hoi limbofire,

    Nee zeker weet ik het niet maar ik heb eens via google gezocht en toen kwam dat adres als erste naar voren. Nu heb ik dat vorige week nog eens geprobeerd maar kan niet meer achterhalen hoe ik daar toen achter ben gekomen.

    Als jij mij aan dat adres kan helpen of evt een tel nummer dan help je mij uit de spreekwoordelijke brand.

    groeten Sander

  • Limbofire

    Sander,

    Bij deze:

    Decorama

    Handelsweg 7/A

    6114BR Susteren

    Tel: 046 4495496

  • Vlampunt

    Een aantal maanden geleden is hier ook al iets over gevraagd en gemeld, dus als je zou terugzoeken dan kom je dit onderwerp wel weer tegen.

    Er was toen ook een adres en een link met de foto van die klompen op dit prikbord.

    Succes!

  • WA

    Kijk hier maar eens:

    http://faunalandnuman.nl/brandweerklomp/index.php

    Wa

  • Sander

    Hey Limbofire

    Bedankt voor het adres. Ik ga direct bellen om deze klompen te bestellen.

    Ben je dan ook uit de buurt van susteren?

    Ben zelf werkzaam bij de vrijwillige brandweer van Susteren.

    Groeten Sander

  • Sander

    Hallo,

    Ik heb even gezocht en ben inderdaad uit gekomen op een eerdere reactie wat betreft brandweerklompen. Limbofire heeft mij een adres gegeven uit de plaats waar ik van wist dat ze gemaakt werden.

    In ieder geval bedankt voor jullie reactie

    Groeten Sander

  • robberd

    Limbofire is werkzaam in Parkstad ( en een beetje in schinnen :) hihi

    Doe de groetjes aan Roger J

  • Limbofire

    Jaja Robberd jij slaat de spijker op zijn kop.

    hahahahahahahahahahahahaha

    de grusse,

    d'r witte oes sjinnen