48 uur betalen+volcontinutoelage

  • dref

    toren 3 jaar geleden het simap naar boven kweam werden we als gek omdat de 24 uursdienst dan te ziele kon gaan, dazar hebben we toen rekening mee gehouden en nu willen ze de 24 uursdienst en allles betalen .

    als ik werkgever ben dan wil ik ook die uren daan allemaal efectief hebben dat is toch een normale gedachten van hen. dus moeten we een compremie zoeken

    ik kan je vertellen dat ik goede contacten hebt de EU en dat wat ze allemaal vertellen over dat de richtlijn binnen een half jaar wordt veranderd en fabel is.

  • aktie.

    Wie ik ben vraag Fred ook bekend in luxemburg maar naar zijn lange zoon.

    gelijk heb je met het feit dat de werkgevers hierin ook wat willen roepen en zeker over effectieve uren.

    het feit dat de richtlijn niet veranderd zal worden is zo duidelijk als 1 en 1 twee is, de andere grote landen binnen de EU die al jaren draaien zoals bv england zullen nooit meegaan inverandering van de richtlijn. alhoewel ook zij een bijzondere regeling hebben voor exctra uren, maar dat weet jij ook.

    Dus kort de richtlijn veranderd niet! wij gaan niet meer werken dan 48 uur per week inclusief ziekte vakantie en dergelijke en ook zullen curssusen en dergelijke binnen deze 48 uur moeten vallen.

    Wat mij betreft kan onze bond dit proef proces gauw op starten om meer helderheid naar de werkgevers te geven, omdat deze over deze materie nog steeds anders denken dan wij die zich keurig aan de nederlandse wetgeving willen houden.

    met groeten