bivakmuts

• draegertje

nou koos ik ben erg benieuwd wat je bedoelde met jeugdbrandweer helaas moet ik je teleurstellen dat a parkstad geen jeugdbrandweer en de omringende korpsen ook niet of ik moet wat vergeten kan rustig ik maar een leek

en wat limbofire betreft ik weet dat er in parkstad genoeg mensen zijn met zo een bivakmuts

maar ook daarvoor is het niet bedoeld

greetz

draegertje

• Brandweervrouwtje

Wat snap je niet aan spinmasker? en wat bedoel je met kam?

• hbt zonder vooruitzichten

ik snap best wat spinmasker is alleen jij mijn opmerking niet.

• firemouse

goed gesproken Groen.

als heet zo heet wordt dat er dingen gaan smelten dan ben je te ver .

en dan ga je terug en als er dan dingen verbranden ,dan is dit jammer maar jouw leven is meer waard dan een paar spullen,en ik zou bijna willen zeggen zelfs als het leven van een ander daardoor op het spel staat want als jij te ver gaat zijn er meerdere slachtoffers en moeten je collega's er ook weer in.

Stof tot nadenken dat er misschien strengere eisen aan matriaal(pakken,helmen porto,s e.d)gesteld moeten worden,zodat je misschien toch verantwoordt een stapje verder kan zetten.

• Brandweervrouwtje

Nou nee idd ik snap jouw opmerking niet, leg maar eens uit wat je daar mee bedoeld dan.

spinband is niet meer van deze tijd volgens mij. en dat van die kam was van koper en die moest glimmen(zat op de helm)

• Limbofire

Ja draegertje,

Ik begrijp je best, maar je schrijft eerst dat je hem voor het eggie gaat gebruiken. Ik zit ook in parkstad, mar ik ken niemand die zo'n ding heeft en/of gebruikt. en aangezien parkstad best nog wat regelstjes heeft (die weet je zelf ook wel) vroeg ik die vraag.

Groetjes en misschien tot op de shake hands volgende week

• Brandweervrouwtje

Helaas gebruiken wij nog gewooon spinmaskers (funnest voor mijn lange haar, maar daar werken wij nu eenmaal mee) en er zit geen koperen (hanen)kam op mijn helm, vandaar ook dat ik je opmerking niet snapte.

oke ben niet boos ofzo hoor. verbaasde me alleen dat er nog korpsen zijn die spinmaskers gebruiken

• draegertje

hee hbt-er

dit zijn er meer als je denkt

voorbeeld brandweer veldhoven is toch korps met veel uitrukken mooi materiaal

maar werken nog met spin maskers.

en zo zijn er nog veel korpsen en wat te bedenken van de chemie-pakken???

greetz