door het vuur

• Amerix

Eind vorig jaar heeft de EO acht afleveringen uitgezonden van “door het vuur”.

Tot zover ik me kan herrineren is deze serie op DVD uitgebracht.

Wie kan mijn hier meer over vertellen?

Waar is de DVD te bestellen?

• jan.

http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=6384506

En hier kan je alle afleveringen zien

• lifty

De DVD is te bestellen bij de producent hun website is http://www.kctv.nl

• firemouse

Ik heb het nagevraagd toen de serie nog liep en kwam op €38 per aflevering.

Ik zou wel willen weten wat de hele dvd nu kost

• Ronaldo

ik heb m in huis gehaald voor ongeveer 32 euro dacht ik. Dit is dan met alle afleveringen op 1 dvd

• Amerix

Ja, die dvd zoek ik. Weet je nog waar je hem vandaan heb?

via www.kctv.nl??

• BRW

Dat is trouwens behoorlijk aan de prijs zeg. Een recente kaskraker op dvd is goedkoper.

• Amerix

Beste lezer,

De serie ‘Door het vuur, de mens achter de brandweer’ is inmiddels afgelopen. Tijdens en na afloop van de serie hebben wij veel verzoeken gekregen voor het maken van een dvd. Nu is het dan eindelijk zover!

Het is één dvd geworden met alle 8 de afleveringen erop (4 uur materiaal!). Omdat Brandweer Nederland van verscheidene kanten haar medewerking heeft verleend bieden wij deze dvd aan tegen een vergoeding van €39,50 (dit is inclusief verzendkosten). Bij een bestelling van meer dan 50 stuks zal er een kortingspercentage worden gehanteerd.

Voorwaarde voor het bestellen van de dvd:

Deze dvd is auteursrechtelijk beschermd. Dit betekent dat deze dvd niet voor commerciële, promotionele of andere doeleinden dan privé gebruikt mag worden. Indien u de dvd bestelt, gaat u akkoord met bovenstaande voorwaarde.

Het bestellen van de dvd gaat als volgt:

Het bedrag kan overgemaakt worden op rekeningnummer 67.86.42.834 ten name van Klumper & Cottaar TV Prod. BV, te Haarlem.

Let op, doe dit onder vermelding van DHV, het aantal en uw naam.

(Bij een bestelling van bijvoorbeeld 3 dvd’s wordt het: DHV3 ‘uw naam’.)

Indien het bedrag is ontvangen, verzoeken wij u om een e-mail te sturen naar m.hoogendorp@kctv.nl met daarin uw naam en adresgegevens. Zodra dit allebei binnen is, wordt de dvd verstuurd.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Nogmaals bedankt namens het hele team voor alle positieve reacties.

Met vriendelijke groet,