Hallo allemaal,
Zo hier en daar zijn er inmiddels nieuwe pagers in gebruik genomen, kan iemand mij vertellen wat de ervaring met de nieuwe pager is? Is het een verbetering of is het nog steeds bagger?
groetjes.
Hallo,
Wij hebben sinds 24 mei een Xstream pieper. Vooralsnog werkt het goed. Even wennen natuurlijk. Ik hoor in het korps weinig klachten. Bij 1 iemand gaat ie na een kwartier uit. De ander heeft soms geen bereik (al staat ie naast me wanneer ik wel bereik heb). Andere pieper doet wonderen denk ik.
Verder denk ik dat het allemaal wat minder persoonlijk wordt (net als de mobilofoon in de wagen. Status 2,6 incidentkanaal, 3 en weer 1) maar hetwerkt allemaal wel. Daar gaat het uiteindelijk om. Jammer dat de melding nu gewoon een sms is.
Nogmaals, dit is persoonlijk. Qua apparatuur geen klachten. Al hoorde ik veel negatieve geluiden. Wie weet in de toekomst, we hebben ze nog maar net hier.
Groeten!
Ja oke, die pager hebben wij een half jaar geleden gekregen, maar inmiddels is daar weer een nieuwe versie van en die worden nu ook weer uitgedeeld. Daar wilde ik graag van weten of die pagers wel goed zijn. Volgens mij gaat dat om software versie 2.0 ofzo maar misschien kan iemand anders mij dat vertellen.
groeten
Oh excuses. Ik wist niet dat je deze versie bedoelde. Ik heb het over de versie 2.02.
Ik kan je niet vertellen of deze beter is dan een vorige wegens gebrek aan vergelijkingsmateriaal, maar hij is redelijk hoorbaar. De trilling is ook best sterk dus als ie aan je riem hangt voel je hem beter dan de analoge piepers.
We halen het één en ander door elkaar geloof ik. Even voor de duidelijkheid: Ik heb nu een Infostream versie 1.25. Maar ik wilde graag weten hoe de nieuwe versie 2.02 bevalt. Maar zo te zien heb jij alleen maar de nieuwste versie gehad (de 2.02 versie dus). Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die iets kunnen vertellen.
groeten
Nou vriend hou het maar op BAGGER! Die klote dingen zijn @!#$ te bedienen en niet eens te horen! Ik weet niet welke gigant dit nou weer heb verzonnen maar die mogen ze gelijk de laan uit sturen! Dat iemand dit systeem KAN verzinnen is opzich al knap te noemen! Maar het dan ook nog willen gebruiken is ronduit te lomp voor woorden!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?