Grote brand susteren

• Sander

Grote brand legt magazijn in de as

Susteren - Omstreeks twintig voor één rukte de brandweer van Susteren uit voor een binnenbrand in een magazijn op de Rafaelweg in Susteren.

Een grote uitslaande brand heeft daarbij een magazijn van een antiek restaurateur in de as gelegd. De brandweer van Susteren kreeg hierbij versterking van de korpsen uit Roermond, Echt, Venlo en Montfort. Er zijn 40 man ingezet.

De brand ging gepaard met hevige rookontwikkeling die tot in de wijde omtrek te zien was. Omdat de loods langs het spoor ligt, werd ook het treinverkeer tussen Susteren en Roermond tijdelijk stilgelegd.

In het naastgelegen pand bevonden zich wel gevaarlijke stoffen, maar metingen hebben geen gevaarlijke stoffen in de omgeving aangetoond.

Bij de brand deden zich geen persoonlijke ongelukken voor.

http://112limburg.limboo.com/Pictures/2006/juni/foto.php?boek=210606sus

• VDL

Altijd knap, praten over een grote uitslaande brand en dan geen één vlammetje zien op de foto's….Fotograaf weer te laat??

• Sander

Hallo VDL

Gelukkig ben ik de fotograaf niet maar een fanatieke vrijwilliger. Ik vond het gewoon leuk om de foto's op het forum te zetten. Ik ben met je eens dat de fotograaf aan de late kant was, maar ja je kunt niet alles hebben. Volgende keer beter.

Groeten Sander

• robberd

VDL schreef:

>

> Altijd knap, praten over een grote uitslaande brand en dan

> geen één vlammetje zien op de foto's….Fotograaf weer te

> laat??

Wie zegt dat de fotograaf te laat was?

Misschien was de brandweer wel te snel :-)

Maar gezien deze fotograaf meestal te laat is zal het wel het eerste zijn :-)

• Error

VDL schreef : Fotograaf weer te laat??

Gebeurt bij jou korps maar zelden hè ;-)

groet Error