Grote Brand wordt met blote handen bestreden

• brandweer34

Grote Brand wordt met blote handen bestreden

Bladel - 25-06-2006

De Brandweer van Bladel moest uitrukken voor een middelbrand aan de Handelsweg het gaat gaat hier om een bedrijf dat handelt in medicijnen voor dieren. Ter plaatsen werd de brand meteen opgeschaald naar Grote brand. De korpsen van Hapert, Son, Eindhoven, Bladel, en Reusel werden ook opgeroepen om deze brand te bestrijden.opmerkelijk was dat de brandweer totaal niet aan hun eigen veiligheid dacht

Foto's www.112actueel.nl

• brandweer34

Grote brand in bedrijfspand Bladel

BLADEL (ANP) - In een productiehal van Eurovet Animal Health BV aan de Handelsweg in Bladel heeft zondagochtend een grote brand gewoed. Het gaat om een bedrijf waar diergeneesmiddelen worden geproduceerd, meldde de brandweer. De brand brak rond vijf uur uit en is inmiddels onder controle.

In de zwaar beschadigde hal werden flesjes voor antibiotica voor dieren gemaakt, aldus een woordvoerder van het bedrijf. Bij de brand zijn geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen en is niemand gewond geraakt, aldus de brandweer. Over de oorzaak en de schade valt nog niets te melden. Bij Eurovet werken 65 mensen.

• robberd

>opmerkelijk was dat de brandweer

> totaal niet aan hun eigen veiligheid dacht

Ik zie 1 brandwacht die MOGELIJK niet de juiste voorzorgsmaatregelen neemt. Ik vind het dan erg sterk om te beweren dat ‘'de brandweer niet aan hun eigen veiligheid dacht’' Zover ik kan zien is betreffende brandwacht met precisiewerk bezig. Iets met een doppensleutel etc. Betreffende collega heeft misschien voor een moment zijn handschoenen uitgedaan omdat dit werk met handschoenen niet mogelijk was? Wie ben jij dan om bovenstaande beweringen uit te spreken. Schijnbaar heb jij je brandweerhart op de verkeerde plaats zitten als je alleen maar je collega's wilt verloochenen en in een zwart daglicht wilt plaatsen.

Wat wil je nou bereiken met dit soort verhalen? dat betreffende collega en het hele korps aan de schandpaal word gehangen?

• Arie

Nu weet ik weer waarom ik hier nooit meer post en slechts zelden lees. En niet alleen vanwege het vele geruzie en omdat dit meer een brandweer-in-aktie-pikbord is geworden dan een informatief prikbord over de brandweer.

Er komen hier lieden die niet kunnen lezen. Iemand citeert namelijk van een website en krijgt daarna de kat alsof het zijn eigen tekst was.

Tsja………

• Sleutel

Robberd,

dan moet je de foto's goed bekijken ! ;)

Niet zo zeuren man.

• kees

In de betreffende site wordt helemaal geen opmerking gemaakt over niet veilig werken. Volgens mij heeft brandweer 34 dit er zelf bijgezet.

Het slaat denk ik nergens op want een ieder weet dat er werkzaamheden zijn die met handschoenen aan niet zijn uit te voeren.

Dus er wordt dan goed over nagedacht en de handschoenen gaan dan uit. Het werkt dan veel makkelijker en dus veiliger.

Groet.

kees

• brandweer34

ik zie geen dop sleutels hoor ze staan gewoon te kutten om het dak open te trekken lekker wie weet wat voor chemie damp er uit komt

• kees

er komt gewoon een klein beetje rook vrij uit een hal waar flesjes worden gemaakt.

en ook al heb je handschoenen aan en de door jouw genoemde chemie damp gaat dan ook door de handschoenen dus waar zeur je over.

Die jongens weten heel goed waar men mee bezig zijn en doen heus geen dingen die niet verandwoord zijn.

maar ja zoals zo vaak, en helaas steeds vaker in Nederland staan de beste stuurlui aan de wal (kant).

En volgens mij ben jij ook één van die stuurlui.

Groet

Kees

• robberd

Arie schreef:

>

> Nu weet ik weer waarom ik hier nooit meer post en slechts

> zelden lees. En niet alleen vanwege het vele geruzie en omdat

> dit meer een brandweer-in-aktie-pikbord is geworden dan een

> informatief prikbord over de brandweer.

>

> Er komen hier lieden die niet kunnen lezen. Iemand citeert

> namelijk van een website en krijgt daarna de kat alsof het

> zijn eigen tekst was.

>

> Tsja………

Jij bent dus een van die ‘'lieden’' wat niet kan lezen.

Op betreffende site staat deze tekst niet. Dit komt van brandweer34

• robberd

Sleutel schreef:

>

> Robberd,

>

> dan moet je de foto's goed bekijken ! ;)

Ow? vertel wat zie ik dan over het hoofd?

>

> Niet zo zeuren man.

Ik zeur niet maar geef enkel een reactie op iemand anders die in mijn ogen zeurt.