Grote Brand wordt met blote handen bestreden

• robberd

brandweer34 schreef:

>

> ik zie geen dop sleutels hoor ze staan gewoon te kutten om

> het dak open te trekken

Bij de brandweer word niet gekut maar dat zal je wel ontgaan zijn in je opgefokte reactie.

>lekker wie weet wat voor chemie damp

> er uit komt

En als dat zo is wat helpen die handschoenen dan?

• brandweer34

volgensmij zijn daar specialen handschoenen voor hoor

• kees

Ja voor chemicalien handschoenen, maar beste kerel daar kun je toch geen sloopwerkzaamheden met uitvoeren.

Maar ja ik heb het al eerder gezegd, een beetje rook uit een loods waar flesjes worden gemaakt en dan zo,n poeha maken dat iemand geen handschoenen draagt om iet open te maken.

Groet

Kees

• brandweer34

nou ik kan genoeg met handschoenen aan duzz vind ik grote onzin

• kees

Als jij bij de brandweer zit weet jij net als iedereen dat er werkzaamheden zijn die je niet met handschoenen kunt uitvoeren, in ieder vak is dat trouwens zo.

Als je deze jongens ziet zijn ze bezig met het open maken van de beplating, en dit zit met kleine boutjes vast. Om dit open te schroeven …… ach laat ook maar ik zal er niet meer over zeggen

jij weet het toch beter en bet één van die stuurlui aan de kant.

weten het altijd en overal weer beter geluk er mee

Het beste

kees

• jan

Zeg brandweer34, even het volgende je werkt het je zelf wel in de hand dat de brandweer straks niet meer meewerkt als jullie komen om foto`s te maken.

Het zijn natuurlijk beslist geen slimme uitspraken die je hier doet, zoals je kunt lezen is het een opmerking die jij zelf plaatst en het zelf vind.

En er word genoeg om veiligheid gedacht, en ik vind de kop boven aan de foto wel erg simpel omdat er 1 foto is zonder handschoen aan.

Want elke brand wordt met de hand bestreden. Mocht je niet de precies weten wat er aan de hand is wacht dan even op het persbericht en doe daar dan iets mee.

• VDL

Weer een zwartmaker… zeker iemand die niet uit ervaring praat. Ik heb ook wel eens me handschoenen niet aan, omdat je dan ergens wel bijkomt of om te voelen of iets warm is…dat gaat niet met handschoenen aan… Pfffff wat een oproerkraaier zeg!!!

• brandje

Nou volgens mijn heb deze persoon zeker geen brandweer ervaring en is zeker géén collega want zo ga je niet met elkaar om.

Denk eerst eens tien keer goed na wat voor commentaar je geeft op ons als brandweer.

De groeten,

Brandje

• robberd

breezahhhh-kiddie????

brandweer34 schreef:

>

> nou ik kan genoeg met handschoenen aan duzz vind ik grote onzin