Motortreffen brandweer personeel

• VFRoland

Hallo daar motorrijdende brandweermensen in het weekend van 1, 2 en 3 September 2006 zal het 3e Firefighter Motortreffen worden gehouden in zeeland.

Dit motortreffen is toegankelijk voor iedereen die motor rijdt en affiniteit heeft met de brandweer. Het is de bedoeling om er een gezellig weekend van te maken met op zaterdagavond live muziek. Verder zal er op vrijdag en zaterdagavond muziek gedraaid worden. Ook is het mogelijk om de nodige versnaperingen te kopen, zoals een biertje, frisje of iets te eten.

Voor verdere informatie bekijk dan de website.

http://www.firefightertreffen.nl/

Grt, Roland

• vanderlubbe

Ik kom ook …..mits ik iemand vind waar ik achterop kan/mag

see you,

vanderlubbe

• Frank Bloemsaat

Geachte branweertreffenorganisatoren,

De Horex-club Nederland wil graag komend jaar het 20e treffen in Zeeland organiseren. De enige provincie waar we al die jaren nog niet geweest zijn.

Het wil niet ècht lukken in het zeeuwse een betaalbaar plekje te vinden waar we met zo'n 40-60 personen (van 5 - 75 jaar) met zo’n 25 oude motorfietsen terecht kunnen.

Nodig: eenvoudig sanitair, een flink grasveld, stroom en een stukje vrijheid van handelen. Meegenomen maar niet perse noodzakelijk: een schuur of zaaltje, vuurplaats, keuken.

Tips welkom.

b v d m vr gr Frank Bloemsaat (bestuurslid HCN) suzelfrank@zeelandnet.nl - 0644332172

• L1

Wij hadden een betaalbaar treffen op Camping de Roompot. Men dacht echt mee met hetgeen onze evenementen werkgroep in gedachte had

Met vr gr Leen (stil hier op de startpagina. Een ieder aan het bijklussen?)

www.l1a3.nl