blusoveral

• lindatje

goedenmorgen.ik heb een vraagje ik heb een nieuwe blusoveral in mijn bezit hij is mij te groot iemand een idee waar je die kan verkopen of heeft iemand intresse?

hij staat op speurders en marktplaats

http://www.speurders.nl/speurder.php?id=21627620

groetjes linda

• Groen

Linda hoe kom jij aan een blusoveral? Waarom vraag ik je dit. Als je een te grote blusoveral in je bezit hebt dan kan je die toch ruilen in het bedrijf waar je werkzaam bent. Of heb je zo'n ding ( binnen brandweertermen geritseld ). Als je hem niet kwijt raakt kun je misschien denken aan het schenken aan een arm land. Denk aan Kaap Verdie of Suriname……… Veel succes.

• lindatje

ik heb de overal nodig voor een opleiding die ik ga doen moest hem alleen wel zelf aanschaffen omdat ik al een oude tweede hands had gekocht dacht ik dat als ik een nieuwe kpocht van de zelfde maat dat dit geen probleem was echter is de nieuwe overal veel te groot.de oevral word niet terug genomen door het bedrijf waar ik hem hab gekocht.en ja schenken……..weet je wat zo`n overal kost ik zal er toch eentje in mijn maat moeten hebben geen overal geen opleiding

• Groen

Bij wie heb je deze blusoveral gekocht? Ik kan mij eigen niet voorstellen dat wanneer de maat niet goed is dat je niet mag omwisselen. O f heb je de blusoveral al gebruikt want dan wordt het ineens een stuk moeilijker. Wil misschien best een poging doen om je te helpen. Wt ik dan nodig van je hebt is de leverancier en de contactpersoon van dat bedrijf. Want als ik het goed begrijp kun je nu niet aan de opleiding beginnen ( wat voor opleiding ga je volgen )

• aktie.

He lindatje,

Wel je begint er dan al wel echt bij te horen, hoor bij de brandweer zelfs bij de beroeps, want bij ons is ook alles of te groot of te klein….. ;-)

• hbt zonder vooruitzichten

heb je er al aan gedacht om hem een keer te wassen? meestal krimpen die dingen een maat of 2

• ABS

? Als die van je werkgever is wat ik aanneem (hoe zou je er immers anders aan komen) dan moet hij toch geruild kunnen worden???

Iets wat van je werkgever is kun je toch niet zomaar te koop gaan aanbieden???

• ABS

oeps … te snel gereageerd …