Uitwerking vervanging FLO

• Heijk

Zijn er al berekening bekend van de nieuwe regeling (FLO) ik heb gehoort dat collega's maar 70% overhouden bij uittreden op 55 en bij 59 nog maar 60% overhouden.

Zijn we dan toch nog genept door de bonden in de achterkamertjes?

• U2fireman

Klopt helemaal.

Ken zelf al 1 iemand die dit is overkomen. Nog nooit iemand zo wit weg zien trekken toen hij zijn berekening zag.

• U2fireman

Klopt helemaal.

Ken zelf al 1 iemand die dit is overkomen. Nog nooit iemand zo wit weg zien trekken toen hij zijn berekening zag.

• U2fireman

Klopt helemaal.

• U2fireman

sorry dat dit bericht er 3 keer staat. ging iets fout volgens mij.

• korsakoff

achterkamertjes

bedriegers

vijfde kolonne

asociaal

kriminelen

afval

braaksel

oplichting

• duck

Het is inderdaad weer een vuil spelletje van die bonden. Ik heb begrepen van een collega die verhaal heeft gehaald bij de districtbestuurder dat zij hier geen woord over gesproken hebben gesproken. Dat zij net zo verbaasd waren als wij. Nou ik geloof er niets meer van. Het wordt tijd voor actie's, harde actie's. Je dadelijk naar huis laten sturen met een zakcentje waar je je hele leven hard voor heb gewerkt.

• Heijk

Verhaal gehaald bij de bond en zij zeggen dat dit bij niemand bekend is en dat wij de eerste zijn die reageren.

Dus bellen!!!

• blusschuim

mag ik nu al weg met 70% de rest pak ik er wel bij of laat je afkeuren doe of je gek bent als je goed verzekert bent buur je nog meer,nee we worden genaaid.

• timer

wat is volgens de bond 80% van de bezoldiging

dat is alle componeneten die pensioengevend zijn dus dat is t.o.d vakantie geld en oon eindelaaruitkering.

het VNG zeg dat de componenten vakantie geld en eindejaar uitkering daar niet bij horen.

ik lees maar dat de bonden hier schuldig aan zijn maar ik vind dat de vng met alles waarmij mekomen zoals een goede afspraak over de FLO of de arbeidstijd niet met ons wil praten dus ook niet met de bonden, want dat zijn wij.

ik heb het gevoel dat zij proberen tweespalt probeert te zaaien tussen de collega door via gluiperige wegen de bond de schuld te geven maar ik ben van mening dat de VNg de hoofschuldige want een goede werkgever is goed voor zijn personeel.

maar deze gazat terug naar de jaren rond 1900 met slechte arbeidsvoorwaarden en

Ik vind dat wij niet naar de bonden moeten kijken maar eens denken om het VNG aan de schandpaal te spijkeren.

wij moeten nu eens een vuist maken met lekaar en niet kankeren op je bond,