Op www.kazerneosdorp.web-log.nl een berekening van een HWT+ die bijna met pensioen gaat.
Ik krijg ook niet echt de indruk dat onze bond zich hier druk om maakt ,want onze bondsbestuurders hebben ons in december 2005 al verraden en zullen het niet laten om ons weer een loer te draaien .
Misschien de boel maar weer plat en dan meteen alle tankautospuiten meenemen naar huis zodat de boel dan echt kan afbranden!!!! inclusief het VNG en de ABVAKABO, gemeentehuis,burgemeesterswoning enz.
Dat is volgens de bond 80% van de bezoldiging
dat is alle componeneten die pensioengevend zijn dus dat is t.o.d vakantie geld en oon eindelaaruitkering.
het VNG zeg dat de componenten vakantie geld en eindejaar uitkering daar niet bij horen.
ik lees maar dat de bonden hier schuldig aan zijn maar ik vind dat de vng met alles waarmij mekomen zoals een goede afspraak over de FLO of de arbeidstijd niet met ons wil praten dus ook niet met de bonden, want dat zijn wij.
ik heb het gevoel dat zij proberen tweespalt probeert te zaaien tussen de collega door via gluiperige wegen de bond de schuld te geven maar ik ben van mening dat de VNg de hoofschuldige want een goede werkgever is goed voor zijn personeel.
maar deze gazat terug naar de jaren rond 1900 met slechte arbeidsvoorwaarden en
Ik vind dat wij niet naar de bonden moeten kijken maar eens denken om het VNG aan de schandpaal te spijkeren.
wij moeten nu eens een vuist maken met lekaar en niet kankeren op je bond,
Collega's,
klopt deze berekening?
Zoja, mijn welgemeende condoleances…. :s
Als ik jullie was zou ik deze berekening eens ‘gezamelijk’ richting de media brengen. Ik denk dat ze schrikken.
Het stukje ‘onbegrip’ wat er heerste bij de laatste acties is naar mijn idee voor een groot deel veroorzaakt doordat op geen enkel moment de kern van het hele probleem aan niet-brandweermensen begrijpelijk is uitgelegd.
Wellicht dat dit bij de mensen meer inzicht biedt.
Succes!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?