Uitgebrande vistrawler lag illegaal aan kade Velsen-Noord

• De Guzman

Velsen - De vistrawler Willem van der Zwan SCH302, waarin op 30 januari in Velsen-Noord een grote brand ontstond, had geen vergunning om voor langere tijd werkzaamheden te mogen verrichten. Dat staat in een onderzoeksrapport dat woensdagavond in Velsen bekend is gemaakt. Voor meer info zie www.brandweervelsen.nl

• WVD

Fred Vos,

Ga je nu eindelijk je ongelijk toegeven?

Uit het rapport van het Instituut voor Veiligheids en Crisismanagement onderdeel van het Nifv (voorheen Nibra) blijkt dat de brandbestrijding, gezien de omstandigheden, goed is verlopen. Een pluim dus voor alle mensen die hieraan een bijdrage hebben geleverd!!!!

Kom nu maar op met je excuses!!!!

• Vuurloper

pfffff…..weer meneer vos. Als we met zijn allen nou eens geen aandacht schenken aan die meneer dan heeft die ook geen platform meer om te reageren en zijn genoegen te halen uit al die reacties die meneer vos altijd krijgt. Want daar geniet meneer vos van hoor.

• Jan.

Ik heb ook wel eens een reactie gegeven richting meneer Vos. Eerlijk toegeven dat hij uitrukpersoneel heeft aangevallen op hun vermeende onjuiste inzet, en tekort schietende kennis van scheepsbranden, wat nu niet is aangetoond, verwacht ik niet. Het zal wel weer gaan in de richting van dat het rapport de belangrijkste “daders” buiten schot blijven enz. En dat de juiste deskundigen niet zijn gehoord. Hij zou zich ook bezighouden met de onderzoeken. Zijn naam heb ik echter niet gelezen in de refenretielijst. Zal wel een reden voor zijn.

Ik reageer dus inderdaad niet meer.

En voor de mensen van Velsen en Beverwijk: Het rapport lezend krijg ik de indruk dat jullie een wedstrijd werden ingestuurd waarbij je bij voorbaat al met 5-0 achterstond. En dan nog zien te winnen? Zou niemand gelukt zijn.

Succes allemaal en wees voorzichtig, Liever een boot verbrand en allen veilig thuis dan de boot gered en oefenen met witte handschoenen aan!

Jan.

• Jan.

Bedoel dus REFERENTIELIJST! Typefoutje.

• WVD

Jan. schreef:

> Succes allemaal en wees voorzichtig, Liever een boot verbrand

> en allen veilig thuis dan de boot gered en oefenen met witte

> handschoenen aan!

>

> Jan.

Dit vind echt een mooie uitspraak Jan. Deze uitspraak moeten we zeker in ons achter hoofd houden wanneer we weer ergens in ons land een scheepsbrand moeten bestrijden.

• binnenbrandje

Fred Vos zijn reactie(s) :-( zijn te lezen op:

http://www.hulpverleningsforom.nl/forum/index.php/topic,15941.msg50439.html#msg50439