corruptie

• hbtzv

corruptie viert hoogtij in dit @#$vergeten land, je moet minimaal een wit overhemd dragen met een stropdas, om je recht te halen, ik denk dat holleeder eerder veroordeeld is en weer op vrije voeten is dan dat wij ons recht hebben, nou is het natuurlijk zo dat deze mannen geld hebben en wij niet, ik bedoel een vakantie hier en een reisje daar, de studie van je kinderen en de rechters in dit land “verkocht”. Laten we balkenende en zijn kliek maar aaanspreken hoewel, een zuinige cent in het zakje doen, zo koop je je ziel weer terug en je fatsoen, aldus een bekende zanger.

• visophetdrogen

Eigenlijk te erg voor woorden ,we zijn er inderdaad ingelegd met de zaak van de hengst .Dit hadden ze 3 jaar eerder al kunnen melden nu moeten we weer wachten ……….

maar eerlijkheid duurt het langst ,we wachten maar weer af maar beroeps van nederland het word weer tijd voor aktie.

de CAO loopt slecht we hebben nog steeds geen normaal sociaalrooster en in utreg is het nu kiezen uit slecht of heel slecht maar ik hoop dat er nog wel gesproken gaat worden.

• blusschuim

de ambulance dienst hebben het toch ook gewonnen,of hadden die een goede rechter,of zijn ze zwijgzamer geweest, zodat andere er zich niet mee hebben kunnen bemoeien.en van uitstel komt afstel,en in mijn ogen heeft de bond en de advokaat ook fouten gemaakt.

maar ja we worden weer aan het lijntje gehouden, de hele vakantie er lekker over na denken en voor de kerst dagen te horen krijgen wat voor rooster we moeten gaan draaien.Zodat we weer een @!#$ kerst hebben.

• pinokkio

Heren brandweerlui en overige diensten reken nou helemaal nergens op.Deze heren rechters lijken niet onafhankelijk en doen alles om deze zaak Hengst te torpederen.

Bedragen van 400 Miljoen zijn genoemd om iedereen te betalen voor de nog te goed zijnde uren die wij sinds 1996 teveel gewerkt hebben volgens Europese richtlijnen.

De witte boorden zitten te lachen in hun vuistje en hopen dat dit probleem in het nieuwe Europese verdrag van de baan is.

Het is toch vreemd dat de juristen van de ABVA/KABO die Hengst bijgestaan hebben de zaak aan de verkeerde rechter hebben toebedeeld.

Ik heb hier een rare bijsmaak van in de mond.

We kunnen vast weer jaren wachten op een definitieve uitspraak.

Nou succes Fred! Wij rekenen nergens meer op.

• zuigbuis

het is niet de advokaat van de abvakabo die het fout heeft gedaan maar de rechter is was wel bevoegd maar hij was formeel.

wij hadden geen probleem met de roosters maar met de teveel gemaakte uren en dat is een overtreding van de wet dan moet je niet bij een bestuursrechter zijn.

Ik vind het erg om naar een ander loket te worden gestuurd maar de tijd dat ze daar over hebben moeten nadenken dat is schandalig.

Ik weet waar ik voor staat en ga gewoon door.

Ik wil het recht halen als is het in Luxemburg

Fred

• vuurmol

Goed gesproken we staan achter je, en al moeten wij mee naar luxemburg

gr de beroeps uit utreg

• Prometheus

Belachelijk dat dit dus gelijk als corrupt wordt bestempeld. Corruptie is echt wat anders hoor…

Willen we recht? of een uitspraak die goed uitkomt? (en vervolgens als dat niet komt gaan janken dat er sprake is van corruptie)

• Leen(L1)

Wanneer is de zittingsdag? Is er al een datum bekend? Ik wil mijn vakantie in Luxemburg er tegelijk aan vastknopen.

Leen