kan iemand mij ook vertellen of er ook nog veel korpsen zijn waar beroeps mensen worden gevraagd of waar dit het geval is.
De keuze is er reuze! Schrijf het korps aan dat je leuk vindt. Sinds de nieuwe arbeidstijdenwet zijn er overal personeelstekorten.
Amsterdam zoekt er nog ongeveer 40
Haarlemermeer nog ongeveer 10
Haarlem nog ongeveer 8
enz.
enz.
Als je gaat solliciteren; vraag naar duidelijke arbeidsvoorwaarden, je maandelijkse belediging (salaris) en welk toekomstperspectief ze je kunnen bieden. Bestuudeer dit aandachtig en maak daarna je keus.
Succes met solliciteren.
Het is al eerder gezegd maar bekijk van te voren goed de arbeidsvoorwaarden en beslis dan voor jezelf of je een tijdelijk contract (20 jaar) wilt of niet.
wat betreft de korpsen in het noorden, die zijn er niet zoveel, je hebt hier Groningen,Leeuwarden en Emmen en dan houd het eigenlijk wel op dus. Wat ik je zeer zeker zal aanraden is niet te wachten op een vacature maar zelf een open sollicitatie te sturen, grote kans dat deze bewaard wordt todat er wel vacatures zijn.
veel succes
Bonkey
je kunt beter wachten met beroeps te worden tot de VNG die achterlijke 20 jaar er af heeft gehaald.
of je moet je hele leven vrijgezel blijven en geen kinderen krijgen, want je wilt je gezin toch niet na 20 jaar je leven in de waagschaal te hebben gesteld aan de honger zien.
want je eindigd dan echt op bijstandsnieveau.
want er is geen werkgever die je na 20 jaar een salaris geeft waar de waarde van de ORT en dergelijke bijzit.
nooit aan beginnen voor 20 jaar, want je krijgt als dank de rest van je ARMOEDE.
brandje schreef:
>
> je kunt beter wachten met beroeps te worden tot de VNG die
> achterlijke 20 jaar er af heeft gehaald.
>
> of je moet je hele leven vrijgezel blijven en geen kinderen
> krijgen, want je wilt je gezin toch niet na 20 jaar je leven
> in de waagschaal te hebben gesteld aan de honger zien.
> want je eindigd dan echt op bijstandsnieveau.
>
> want er is geen werkgever die je na 20 jaar een salaris geeft
> waar de waarde van de ORT en dergelijke bijzit.
>
> nooit aan beginnen voor 20 jaar, want je krijgt als dank de
> rest van je ARMOEDE.
IK BEDOELDE DE REST VAN JE LEVEN.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?