Wie kan aanvullen wat de OVD voor kleur jas / hesje aan heeft? Zie: http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php/topic,1933.msg521104.html#msg521104
WVD, kijk nou eens verder dan je neus lang is! Wat een kortzichtige reactie, sta ff open voor andersman ideeen en meningen!
Groen lijkt mij inderdaad de beste kleur omdat de OVD-P, OVD-G en de eerste ambulance allemaal de kleur groen gebruiken om aan te geven dat zij de leiding hebben!
Maar goed dit is mijn mening en sta open voor ideeen.
Het is gewoon het makkelijkste, zoals ik al zei de ambu en politie gebruiken dit al zo in het land dus waarom moeten wij nu weer een andere kleur. De AGS moet een andere kleur krijgen dat lijkt mij veel simpler. In Amsterdam is ROOD -bevelvoerders / GEEL - instructeurs / BLAUW - stage (OVD), dit even als extra aanvulling o,ja en WIT - oefenleider…
Beste Martijn,
Ik kan het mis hebben hoor maar volgens mij heb ik mij niet negatief uit gelaten over ideeen en meningen van andere dus begrijp je reactie dan ook niet.
Ik heb alleen gereageerd op de kleurdracht van Amsterdam en Omstreken dat het niet overzichtelijk is als zowel de OvD als de AGS met dezelfde kleur gaan lopen.
Wat maakt de kleur zo langzamerhand nog uit.
We hebben ondertussen al zo'n grote verscheidenheid aan kleuren jassen en hesjes dat het overzicht zo langzamerhand totaal verdwenen is.
OVD geel/groen, WVD geel, Bev groen, Manschappen oranje, veiligheidsfunctionaris rood, oefenleiding blauw, rijkswaterstaat Geel/Oranje
Nog even en de hele ploeg loopt met een hesje/gekleurde jas aan.
Krijgen we bijstand uit een naastgelegen regio loopt de bevelvoerder in een rood hesje.
Heel duidelijk allemaal
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?