chauffeur in het zorgvervoer worden

• robtaxi

Voor diverse regio’s is er werk voor gemotiveerde personen die, als ze met FLO zijn gegaan, de verantwoordelijke taak op zich willen nemen om als taxi chauffeur in voornamelijk zorgvervoer te willen werken. Hiervoor moet wel een opleiding ter verkrijging van de chauffeurspas worden gevolgd. Dit werk kan zowel in deel- als in voltijd worden gedaan.

Als u meer wil weten mail dan even. U krijgt altijd antwoord.

• blusschuim

F.L.O. is er om van je vrije tijd te genieten,de rest van de tijd die je nog gegund wordt ,want al die stress van roosters en betaling F.L.O vreet ook aan je gezond.dus hoop dat het het goed komt F.L.O niet geregeld ook geen C.A.O

Dus probeer het bij het arbeidsbureau,en anders de Polen want dat wil de regering toch.

• Cerberus

De FLO afspraken hadden in de voorgaande onderhandelingen beter geregeld moeten worden. In de onderhandelingen voor nieuwe CAO gemeenten is het wel een punt maar als het er op aankomt geen hoofdzaak voor de overige duizenden ambtenaren. Ik heb er in ieder geval geen vertrouwen in.

Het is mooi dat een ondernemer meedenkt en in ieder geval een mogelijkheid biedt om je salaris aan te vullen, al had dit niet nodig moeten zijn.

Wat zijn je andere alternatieven als het niet in de CAO geregeld wordt. Langer doorwerken bij de werkgever die je dit flikt en in zijn rooster. Dan liever bij een ander en op tijden die mij uitkomen.

Maar voor iedereen ligt dit anders.

• Tinkel

Is er voor brandweerauto;s geregeld hoe hard hun sirene;s moeten/kunnen gaan, en zo ja hoe veel of hoe hoog, aantal decibel?

• robtaxi

Vroeger heb ik hier wel eens over gehoord (politie school) Ik ga ervanuit dat dit geregeld is in het voertuigreglement.

Tinkel schreef:

>

> Is er voor brandweerauto;s geregeld hoe hard hun sirene;s

> moeten/kunnen gaan, en zo ja hoe veel of hoe hoog, aantal

> decibel?

• bluspuppy

Een brandweerwagen mag 100 decibel aan geluid produceren. Voor politie en ambulance geld hetzelfde.

• ouwe hbt

volgens mij gemeten 1.20 meter hoog en 1 meter voor de wagen

• robtaxi

Op een taxi zit geen sirene

• Leen(L1)

Gelukkig niet ;-) !!!!!

Leen

• ouwe hbt

he een hersenscheet van rob

lees de vraag opnieuw of ga alle voertuigen opnoemen zonder sirene

gr