vrijwilligers vernederd

• brandje

moet je nu lid worden van een vrijwilligers vereniging.

lijkt me weggegooid geld, want deze van Beek zakkenvullersclub is op geen enkel niveau onderhandelingspartner.

bij de reguliere vakorganisatie,s kun je als vrijwilliger voor een paar euro lid worden voor alle zaken welke de Brandweer aangaan. en dan wordt je gesteund door WEL een onderhandelingspartner die goedgekeurd is door de minister.

• kees

Wat hebben reguliere vakverenigingen nu gedaan voor de vrijwilliger, helemaal niets dus.

En van Beek een zakkenvullersclub, nou waar die onzin van daan gehaald word weet ik niet, Het is een club die de vrijwilliger hoort, en niets anders

Klopt dat ze nog geen volwardige gesprekspatners zijn, maar dat is gewoon een kwestie van tijd, een hele korte tijd dan, let maar op.

Ze zijn goed bezig bij de belangenvereniging in oprichting

• firemouse

wat hebben de vakorganisaties gedaan voor de de beroeps dan ,was dat geloof ik niet vorig jaar ????????????

ook alleen maar geld gevangen en verder niets.

als nu ook de andere 19.000 vrijwilligers lid worden( want brandje weet niet dat het niks kost )dan hebben we misschien wel eens vuist

• stefan

Zeg brandje ben jij vergeten wat die betaalde bond allemaal (niet)voor ons heeft betekend vorig jaar.

groet