hou toch eens op

• peter

hier komt nooit meer een eind aan schrijf eens onder jullie eigen naam en wees niet bang email enzovoort rechtstreeks en recht voor zijn raap of is iedereen bang voor zijn zogenaamde leiding gevende worden jullie ook eens op kantoor geroepen mischien dat er dan duidelijk heid komt schroom niet om eea ook recht voor zijn raap te vertellen en te zeggen hoe je er overdenkt je weet nooit of het overkomt maar nu zit er een top die niet weet wat er speelt en het volgens een ieder wel goed vind maar ook voor hun is dit zeer vervelend een werkvloer die het niet naar zijn zin heeft en ik weet daar alles van want mijn afrekening is nabij jammer maar helaas utrecht helaas maar mijn afscheid is nabij maar dan wel in de meterkast zonder alle grappenmakers gergroet allemaal een hbt met meer dan 20 brandweer dienstjaren en die het wel gehad heeft met 25 utrecht jaren jammer maar helaas zelfs ik slaap hier slecht van maar alles komt goed is mij geleerd dus wie weet wat de toekomst jullie brengt ik hoop voor eenieder rust inde tent gegroet allemaal in utreg nog even dan ben ik klaar nog even wat voor onze nieuwe aanwas jongens probeer er het beste van te maken en studeer en leer vooral verder als het nivoo wat er nu aanwezich is mischien dat jullie er ooit wat van kunnen maken vrgr p.de.veen. en bijdeway ik bedoel dit positief voor brandweer utreg want onze leiding reageert hier niet te min?

• strijdende-HBT

succes peter,we bellen

gr

• michel16555

Hier komt nooit meer een eind aan. Schrijf eens onder jullie eigen naam en wees niet bang.

Email enzovoort rechtstreeks en recht voor zijn raap of is iedereen bang voor zijn zogenaamde leidinggevenden. Worden jullie ook eens op kantoor geroepen? Misschien dat er dan duidelijkheid komt.

Schroom niet om e.e.a. ook recht voor zijn raap te vertellen en te zeggen hoe je er over denkt. Je weet nooit of het overkomt maar nu zit er een top die niet weet wat er speelt en het volgens eenieder wel goed vind maar ook voor hun is dit zeer vervelend: een werkvloer die het niet naar zijn zin heeft.

En ik weet daar alles van, want mijn afrekening is nabij. Jammer maar helaas Utrecht.

Helaas, maar mijn afscheid is nabij. Maar dan wel in de meterkast zonder alle grappenmakers.

Gegroet allemaal. Een HBT met meer dan 20 brandweer dienstjaren en die het wel gehad heeft met 25 Utrecht jaren. Jammer maar helaas. Zelfs ik slaap hier slecht van maar alles komt goed is mij geleerd dus wie weet wat de toekomst jullie brengt.

Ik hoop voor eenieder rust in de tent.

Gegroet allemaal in Utrecht, nog even dan ben ik klaar. Nog even wat voor onze nieuwe aanwas jongens: probeer er het beste van te maken en studeer en leer vooral verder als het niveau wat er nu aanwezig is.

Misschien dat jullie er ooit wat van kunnen maken.

Vgr.

P. de Veen

En bytheway: ik bedoel dit positief voor brandweer Utrecht want onze leiding reageert hier niet te min?

• Leen(L1)

Och jee, het schoolmeestertje komt weer buiten spelen.

Met vr gr Leen

• michel16555

Je ziet de grap boven het hoofd Leen.

Echter: beter iemand die taalfouten maakt maar wel wat zinnigs te zeggen heeft dan iemand die geen taalfouten maakt maar constant onzin loopt uit te kramen.

• Leen(L1)

Help eens even Michel. Ik mis de clou helemaal.

Met vr gr Leen

• peter

bedankt voor de corecte vertaling en puntjes ik zal er volgende keer mijn spellings control op los laten maar iedereen weet waar het over gaat en dat is hoe ik er over denk michel bedankt ook ik leer nog steeds goed he maar dan wel buiten het circus gegroet allemaal en tot laaaaaaaaaaaaaters

• blusschuim

Peter is het er nu toch van gekomen, ga je nu echt weg? Het is toch wel triest,maar ja als je de laatste jaren met de pest in je lijf naar het werk moet is ook niet goed voor de gezondheid. vooral als je weet dat de gemiddelde leeftijd van een brandweerman 62 jaar is.Peter ik hoop dat je de juiste beslissing hebt genomen en misschien is er toch nog ruimte in de meterkast om samen een biertje te nemen, succes jongen.

p.s Leen mochten er taalfouten in staan kun je van mij in de str….nt zakken.

• michel16555

De clou missen we bij jou ook altijd Leen.

Nou hou eens op want er zijn volwassenen aan het praten nu.

• michel16555

Ga je goed Peter!