Ik stop deze discussie thread maar want het is niet relevant, niet ter zake doende en jullie wekken alleen maar irritatie bij mij op:-(
Met vr gr Leen
Hey leen
sorry het vermaak wat ik altijd heb als jij weer uit de hoek komt mag blijkbaar niet.
we mogen geen vervelende dingen schrijven of roepen maar we mogen wel iedereen afzeiken die misschien iets doen wat niet in onze straat past.
zie de reacties de afgelopen maanden over alles omtren rooster en of flo
blijkbaar wordt dit bepaald door een brandmeestertje wat wel of niet kan
misschien moeten we een poll opstarten mag leen nog op dit forum schrijven de uitslag lijk me duidelijk maar in ieder geval wel democratisch
even nog iets anders wat ik vind over het rooster ed dat doet nu niet terzake dus daar dan ook maar niet reageren.
en ik zit al jaren bij de brw en ik kan echt niemand op dit forum
gr aan allen
oja de spel fouten die je tegen komt zijn voor de vinder
Nou nou ouwe HBT niet zo mopperen….
Ten eerste bepaal ik helemaal niets.
Ten tweede weet ik wel wie jij bent
Ten derde moeten we het wel leuk houden (anders hadden ze dit forum wel het afzeikforum genoemd
Ten vierde zit ook al jaren bij de brandweer (en ook ik maak hetzelfde mee als jij)
Ten vijfde is een poll niet nodig. (reacties genoeg denk ik)
Ten zesde kan je altijd zeggen wat je op je lever hebt maar hou het wel normaal
Ten zevende domme antwoorden zoals die van Leen zit niemand op te wachten,
maar je gaf zelf ook al het antwoord over Leen…..
We spreken elkaar…. (eerder dan je denkt hahaha)
Beste HBT,
Het is hier een brandweerprikbord. Wel on topic blijven graag. Als je iets zinnigs heb te melden over de FLO, de informatie avond in Utrecht , het beste idee van Nederland, mededelingen over informatie avonden van advokaten of dergelijke zaken dan ben je weer van harte welkom.
Met vr gr Leen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?