Het FLO.

• Leen(L1)

Zeventien brandweermannen stonden dinsdag voor de rechter in een zaak over massale ziekmeldingen in 2005.

Eind 2005 escaleerde een conflict over het functioneel leeftijdsontslag. De gemeente wilde dit vervroegde pensioen afschaffen. Brandweerlieden meldden zich daarop massaal ziek. Volgens de gemeente ging het om een wilde staking.

Een speciaal in het leven geroepen commissie beoordeelde de sancties tegen de ziekmelders in 2006 als terecht. De brandweermannen zeggen dat ze echt ziek waren. Zij willen dan ook dat de sancties worden teruggedraaid. Binnen zes weken doet de rechter uitspraak.

Nee het is geen gesar of gez**k maar een serieuze bijdragen mijnerzijds.

Er staat veel op het spel, een ieder is er bij betrokken maar ik las tot heden geen verslag. Ik deel met jullie nu mijn kennis.

Met vr gr Leen (vraagt zich af wat er nu weer gaat gebeuren)

• Leen(L1)

Sorry, ik vergat de bronvermelding.http://www.at5.nl Voor men weer begint!

Hesky vikend, Leen

• kazerneosdorp

Je kan het volgen op www.kazerneosdorp.web-log.nl

• Leen(L1)

www.telegraaf.nl

Hier kun je de Telegraaf lezen ;-)

Met vr gr Leen

• kazerneosdorp

?

• kazerneosdorp

Ik begrijp je reaktie niet zo goed Leen. Ik probeer antwoord te geven op een door jou gestelde vraag.

Een aantal ploegleden van kazerne Osdorp van kazerne Osdorp hebben ook sanctie's dus we volgen het op de voet.

Alle belangrijke informatie hierover komt op de site te staan.

Vandaar dat ik je daar naar toe verwijs. Gewoon om je te helpen om je vraag. Vervolgens ga je sarren.

Vreemd.

• BrandMeestertje

Gaat weer goed he Leen???

• ouwe hbt

leen je heb gelijk

weer wat geleerd

• blusschuim

web master grijp in met die Leen, anders gooi mij er af, want ik kijk dan niet meer naar deze site. wordt schijtziek van die gast.

Gegroet.

• ouwe hbt

leuk je gekend te hebben blusschuim

het ga je goed

gr aan blusschuim