20 diens jaren

• paul

Iemand vertelde mij dat de 20 dienst jaren regeling vervalt als je voor een bepaalde tijd je brandwacht diploma heb gehaalt.

Is dit zo en geld dit ook voor vrijwilliger die beroeps willen worden (zoals in mijn geval).

En als dit niet zo is wat moet je dan na 20 jaar groenvoorziening? of zijn er regelingen daar voor enzo ja wat voor.

• brw

He paul dat is een onzin verhaal het vervalt alleen als je vrijwilliger was voor 1-1-2006 en in een beroep die uizicht had op flo en een bezwarende funcktie.

dat laatste is een vrijwillige korps wel onder maar je bouwde geen flo op.

en wat je erna ga doen worden er loopbaan gesprekken gehouden en mischien gaan ze tegen die tijd wel inzien dat het veel gaat kosten en vervalt het maar je word niet in de groenvoorziening gestopt of je moet het leuk vinden maar er zijn mischien wel leuke funckties binnen de brandweer bijv preventie of je gaat in die 20 jaar door leren daar krijg je wel de kans voor en daar is geld voor.

ik hoop een beetje duidelijk.

anders lees ik het wel

• paul

Bedank brw het is duidelijk nu, het blijf een moeilijke beslissing het geld is al geen vetpot en dit soort onzin regelingen maken het er niet makkelijker op.

Ik heb nog een hoop denk werk te doen maar bedankt voor de duidelijkheid.

• Den Haag

Hoi BRW,

Ik heb ook een vraagje aan je. Weet jij zeker dat als je voor 1-1-2006 vrijwillger was bij de brandweer je niet aan het contract vast zit van die 20jaar???

En kun jij mij dan de informatie bron geven waar je dit vandaan hebt???brw schreef:

>

> He paul dat is een onzin verhaal het vervalt alleen als je

> vrijwilliger was voor 1-1-2006 en in een beroep die uizicht

> had op flo en een bezwarende funcktie.

> dat laatste is een vrijwillige korps wel onder maar je bouwde

> geen flo op.

> en wat je erna ga doen worden er loopbaan gesprekken gehouden

> en mischien gaan ze tegen die tijd wel inzien dat het veel

> gaat kosten en vervalt het maar je word niet in de

> groenvoorziening gestopt of je moet het leuk vinden maar er

> zijn mischien wel leuke funckties binnen de brandweer bijv

> preventie of je gaat in die 20 jaar door leren daar krijg je

> wel de kans voor en daar is geld voor.

> ik hoop een beetje duidelijk.

> anders lees ik het wel

• zwaailampje

nou de vrijwillige jaren tellen alleen als je op peildatum 1-1-2006 in dienst was bij de brandweer(cq flo functie) Dus kom je in dienst na 1-1-2006 geld gewoon de 20 jaren regeling. Ook al heb je al 10 jaar weg als vrijwilliger het gaat gewoon om die datum 1-1-2006.