Examen Obm Materieel

• straalpijp

Ben gelukkig net in 1 x geslaagd voor materieel.

Nou ze vroegen weer de gekste onzin dingen.

! van de vragen was hoeveel liter water zit er in alle 2 en 3 " van het standaard bestek van een TS .

En over de berekening maar te zwijgen zonder rekenmachine rekenen en dan ook nog 2 achter de komma Tja wat moet je er mee.

• draegertje

Nou gefeliciteerd

ik heb het helaas in 2x moeten doen, (2e keer met een 8) maar enfin ze vroegen weer idd de gekste dingen maar ja ze moeten toch wat doen om hun centen binnen te krijgen bij het nbbe (her examenkost 90 euri en op de nieuwe wijze zijn er veel herexamens)

wat idd die vraag betrof van alle slangen ik heb deze ook gehad en ik was de vulslangen vergeten 1x10meter want ik miste 45 liter haha ik het bestek nog maar eens nagekeken en tada daar stond die tussen 1x75mm van 10 meter, bij het 2e examen had ik als antwoord 480,00 ingevuld en het antwoord was 480 rekenen ze me fout de wiexers.

maar ja ik heb het nu maar voor repressie en dat is gewoon de hoeveelheid wat daaraan moeilijk is maar ja we gaan er de volle 100% voor.

gegroet en veel succes ieder bij welk examen dan ook en fijne feestdagen!!!!!