Brandweerman Geschorst

• firepeet

http://www.nu.nl/news/1316501/122/Brandweerman_geschorst_na_publicatie_in_seksblad.html

Je mag ook niks meer……………………

• blusschuim

Geeft alweer aan dat het salaris niet genoeg is bij de brandweer,p.s voor welk blad en wat levert het op,mij mogen ze vragen voor de Plagirl.

Denk dat de collega's in Deventer jaloers zijn???

• erik67

Het november nummer van de foxy

• blusschuim

Nou dat is een blad waar je meestal een bedekt mannelijk lid ziet,dus alles zal wel mee vallen .P.s Leen mochten er taalfouten zijn geen reactie graag,misschien wat voor jouw Leen om in dat blad te komen

• blusdebrand

En dan leen zeker ook als de ? van de maand.

blusdebrand

• ouwe hbt

hey blusschuim niet het één of ander maar ik kan me herrineren dat je schreef dat je niet meer op deze site zou komen omdat je er schijtziek van wordt

nu ben je zelf leen aan het uitdagen?

geef Leen dadelijk antwoordt dan begin je weer te janken met een bericht aan de webmaster.

ik schreef het ook al aan Leen, wat wil je nu ik hou namelijk van duidelijkheid

gr en ik weet het er zitten schrijffouten in zodat er wat te mopperen valt

• blusschuim

Ja het is zo ,maar ja je kunt er altijd op terugkomen of mag dat niet.

Maar ja als je het vervelend vind zeg je het maar,want dat is zeker als je ouder wordt ga je overal op letten,dat is nou eenmaal zo.

Wat voor jouw ouwe hoofdbrandwacht in de plagirl???

• ouwe hbt

hey blusschuim natuurlijk mag je overal op terugkomen dat mag in een democratie

dat geld voor jou,mij,leen en eigelijk iedereen

moch ik ooit gevraagd worden voor de playgirl zal ik er serieus over nadenken en overleggen met mijn partner.

maar niemand zit te wachten op foto's van mij in een string of wat dan ook.

maar ja met de huidige FLO regeling wat schuift het?

gr

• blusschuim

Mario ???het schuift genoeg, denk er maar over na.

• bomberos

Buiten dat deze collega zelf moet weten wat hij doet in zijn vrije tijd, ben ik benieuwd hoe ze hier zijn achter gekomen.

Leest iemand van de leiding toevallig ook deze blaadjes.

Het zijn in mijn ogen onschuldige foto's, je ziet niks bijzonders.

En zijn zogenaamde collega's moeten in dit geval niet zo hypocriet doen, maar achter hun collega blijven staan, of knijpen ze zelf de kat in het donker.

Altijd vriendelijk.