leuk he een forum

• brw

laten we normaal reageren, of helemaal niet. anders gaat het op een forum lijken van een peuterspeelzaal en mensen met een iq van een slangenhaspel. we zijn tenslotte allemaal ambtenaar, gedraag je dan ook zo, goed voorbeeld doet goed volgen.

bedankt ik hoop dat het nog een interessant forum wordt

• BRW

Hhhhmmmm, ik gedraag me liever niet als een ambtenaar, dat ik ambtenaar zou worden was voor mij een van de nadelige punten van het vak……

• Leen(L1)

Ik vermoed, dat een brandweerman in dienst van een commercieel bedrijf helemaal geen amtenaar is.

Stap over vanuit de overheid naar het bedrijfsleven, meer vrije tijd, beter betaald, geen FLO gez**k en op jouw tijd met pensioen.

Toch de voordelen en niet de ‘nadelen’

Met vr gr Leen

• BRW

Hier weer een antwoord waaruit blijkt dat je er totaal niets van weet Leen……

Een brandweerman die bij een bedrijf werkt zal niet op dezelfde wijze in een repressieve dienst werken op de manier hoe een gemeentelijke brandweer (en straks regionale) dat doet, dus kazerne…alarm….uitrukken….brandblussen/autoknippen….terugkazerne.

Dat is dus waar zo'n beetje iedereen hier zich aan stoort bij jou, die manier van het profileren van jouw mening die in feite nergens opslaat als je inhoudelijk meer zou weten van de brandweer. Netzoals nu zou je moeten weten dat een commercieel bedrijf niet uitrukt naar een woningbrand of ongeval met beknelling,

als ik bij een bedrijf zou willen werken dan had ik blijven werken waar ik werkte, verdiende meer etc etc. maar dat hele verhaal ga ik nu hier niet vertellen. Beschouw jij je een brandweerman omdat je iets doet dat in de richting wijst van de brandweer?

Leen(L1) schreef:

>

> Ik vermoed, dat een brandweerman in dienst van een

> commercieel bedrijf helemaal geen amtenaar is.

> Stap over vanuit de overheid naar het bedrijfsleven, meer

> vrije tijd, beter betaald, geen FLO gez**k en op jouw tijd

> met pensioen.

>

> Toch de voordelen en niet de ‘nadelen’

>

> Met vr gr Leen

• brw

brw schreef:

>

> laten we normaal reageren, of helemaal niet. anders gaat het

> op een forum lijken van een peuterspeelzaal en mensen met een

> iq van een slangenhaspel. we zijn volwassen

> , gedraag je dan ook zo, goed voorbeeld doet goed

> volgen.

>

> bedankt ik hoop dat het nog een interessant forum wordt

nou zo dan het gaat mij niet om wat je bent maar hoe er reactie gegeven wordt

• BrandMeestertje

En weer een stomme opmerking van onze wanabee brandweerman uit het oostblok…

• blusdebrand

En zo blijft dit maar doorgaan met die leen1.

• Acid303

En jullie blijven maar reageren…wahahahahaaa

• Ketel1

Sorry hoor, maar ik denk dat de manier waarop op die Leen wordt gereageerd en de bewoordingen waarmee dat gebeurt nu niet bepaald de brandweer sieren. Denk dat een willekeurige persoon die hier komt kijken al gauw denkt dat brandweermensen niet om weten te gaan met kritiek en tegengas.

• Leen(L1)

Dank Ketel!

Je bent een hele steun voor me.

Met z vr gr Leen