Onze Leen(L1)

• A.Staartjes

Ik lees al enige tijd de brandweer-prikbord-berichten. En steeds duikt hier ene Leen(1) op die over alles zijn mening geeft, al of niet interresant. Bijna iedereen vindt deze persoon lastig en vervelend. Hij is niet te stoppen en eerlijk gezegt mag hij denken en zeggen wat hij wil. Maar hij heeft geen verstand van zaken en daarom is hij vervelend. En hoe meer men hem hierover aanpakt hoe vaker hij onzinnige teksten en meningen produceerd. Dus als je dat niet meer wil moet je hem geen antwoord meer geven en zeker niet uitschelden. Het stopt dan vanzelf en iedereen kan dan gewoon weer discusseren over ons fijne brandweervak.

• blusdebrand

Hallo A.Staartjes,

Ik ben het helemaal eens met wat je hier neerzet,maar het is vaak wel moeilijk als je net aan het discusseren bent over een onderwerp en er komt weer van die rare opmerkingen van die leen(1).

Maar we zullen hem moeten gaan negeren op dit forum dan zijn we er hopelijk zo vanaf.

ps. ik ben een fanatieke vrijwilliger helaas géén beroeps omdat ik een goeie baan heb.

gegroet blusdebrand.