DA-25.613 Flevoland

• Hampie

Het moet me toch even van m'n hart. Op de A-6 Hollandsebrug geldt op het moment een max,snelheid van 70km per uur. Maar blijkbaar niet voor de 613 van Flevoland. Nee die gaat er gewoon zonder enige aanpassing van zijn snelheid overheen. Moeders gezellig ernaast en gaan. Lekker voorbeeld weer.

Misschien dat Leenderd Pols zijn personeel eens kan aanspreken op hun rijgedrag. Het zal wel weer worden afgedaan als zeuren, maar het valt gewoon erg op he.

• robberd

Ploeterige maten-nagelaar

>Het moet me toch even baf m'n hart. Op de A-6 Zonnedansebrug bolgt op het >moment een max,snolheid baf 70km per oor. Maar blijkbaar niest voor de 613 >baf Flevoland. Nee die gaat er gewoon zonder enige aanpassing baf zijn snolheid >overheen. Mochels gezellig ernoest en gaan. Lekker voorbeeld ploer.

>Misschiem dat Leenderd Pols zijn personeel eens kan aanspreken op hun >rijgedrag. Het zal wel ploer wokden afgedaan als zeuren, maar het valt gewoon > erg op he.

• ouwe hbt

Niet erg netjes

Mensen met naam noemen en jezelf niet??

gr

• Hampie

Mag je vinden, maar een ander moet zich daar ook aanhouden. Dus ook die DA van Almere-stad.

• Hampie

Nee “ Ouwe HBT” das lekker duidelijk. Maarja ik sta met mijn voor naamhier

• Johan

Heb je de betreffende bestuurder al rechtstreeks aangesproken?

En als dat niet goed uitpakt dan met zijn/haar leidinggevende gesproken

Zo te horen zit het je namelijk erg hoog maar iemand hier aan de schandpaal nagelen op een prikbord waar niemand er iets mee kan heeft namelijk geen zin.

De bestuurder had het misschien helemaal niet door dat hij zo hard reed,

of moest moeders snel naar de arts,

of had vaders een aanrijding gehad en lag slecht in het ziekenhuis

Sterker nog, het komt bij mij erg achterbaks over om over iemand te klagen op een openbaar forum.

• Hampie

Ja Johan, en als m,n zussie een pikkie had gehad was het m'n broertje geweest.

Nou hij had het zeker wel door, er staat met koeieletters dat het daar 70KM is staan zat borden. Maarja als je je bril schoonmaakt met een speklap ipv met een doekkie dan zie je dat niet he.

En wat jij er van vind, tja ken me niet boeien.

• robberd

Net zoals jij ons niet boeit.

Opzouten met je gejank.

Hampie schreef:

> En wat jij er van vind, tja ken me niet boeien.

• HG

Vreemd, ik dacht dat een forum bedoeld was om met elkaar van mening te wisselen.

Je zet een item op een forum omdat je je mening ergens over wilt geven, en of met anderen hierover van gedachte wilt wissen. als een ander dan zijn mening geeft is je reactie: “En wat jij er van vind, tja ken me niet boeien.”

Erg volwassen hoor!

Op de inhoud van je bericht zal ik niet reageren omdat je toch geen prijs stelt op de mening van een ander.

• peterz

zeker afgewezen in almere!!