weet iemand misschien waar je die Gerba Kistjes waar brandweer Utrecht mee liep nog kan krijgen. vond ze altijd heerlijk lopen alleen heeft gerba ze niet meer.
alvast bedankt.
gr joep.
En denk dat het hele goede schoenen zijn, want er word heel veel opgelopen in het utrechtse… Vooral nu met de extra diensten…
Maar ben benieuwd hoe het daar gaat aflopen met het rooster want ze krijgen niet iedereen met het gezicht dezelfde kant op… Middenkader staat ook aan de kant van de dienst, dat zag je verleden week met de bijeenkomst bij de bond… Was helemaal niemand aanwezig van het middenkader..
ik weet niet over welke gerba schoenen jullie het hebben die jullie zo geweldig vinden. ik heb er zelf ook een paar en ik vind het de grootste K** schoenen die ooit uitgevonden zijn. wat een waardeloos spul, als je 2 keer met die schoenen over wat modder loopt dan val je de 3de keer op je bek omdat het profiel vol zit met modder. maar ik wens je veel succes met je zoek toch ernaar, ik heb maat 47 en een beetje anders had je die van mij wel moen hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?