Brandweer Nederland staat in de KOU !

• bomberos

Beste mensen .

Ja klopt deze brief van Ton ,Ook ik was daar in delft en we kunnen u vertellen dat het niet fijn was daar te zitten .

Het lac was bij elkaar ,en het was openbaar dus wij waren daar met een flinke groep brandweer mensen

en deel van de vaste lac mensen waren elders op vergadering ????

tekst en uitleg kregen we daar ,en dan krijg je het al warm en gaan de raders draaien .

Na een uitleg van div mensen uit Rotterdam Amsterdam utrecht konden en wilde men niet achter de BRANDWEER gaan staan

ze konden het niet verkopen aan hun achterban

Je gaat koken en dat doe ik nu nog

Waar is dat abva gevoel dat bondsgevoel dat samen EEN !!??

nee we doen het voor onze achterban ,en dat een groep mensen met een groot gat blijven zitten vaak na 35 jaar inzet gaan we aan voor bij

Jullie mogen het doen net 100 euro boven de minima Ik dacht dat wij een flo verdiende waar is nu mijn compensatie dan gebleven na 35 strijd

Ik heb geen goed woord over voor onze collega,s van buiten de brandweer en laten stemmen met paar brandweer mensen van het lac .

zet me aan het denken .

Ik heb veel bewondering gehad voor de abva ,maar dat ze een groep mensen in de kou laten staan en zeggen dat ze nu echt alles gedaan hebben

maakt me kwaad .en gaat me veel te ver .

het zou wel eens een hoop leden kunnen kosten als we nu niet dit cao nemen zeggen ze daar op die verg

het is toch maar een klein groepje en daar kunnen toch geen honderden mensen de dupe van zijn

het leden aantal loopt al strek terug

dus laten we het beste maar nemen van de drie

dit zijn mensen die er voor u zitten zeggen ze ,gelul !

en ja joh die paar mensen van de brandweer laat ze zakken wij gaan voor onze achterban

de pest voor die lui die zo denken en dan zeggen ik ben lid van de abva DE BOND

wij staan voor het collectief samen staan we sterk haahhahahaha samen ??wie wat waar

Er wordt niet gekeken hoeveel mensen in een dal komen te zitten, na jaren van strijd vaak nam de brandweer ret en roteb het op voor leden

ook voor die gasten uit denhaag die nu zeggen nee het is genoeg geweest wij kunnen het niet verkopen bij onze leden

Stel nietsnutten zijn het ,deze lac vergadering zal ik niet snel vergeten

Zo leer je mensen kennen

Ik kook weer als ik aan die lac mensen denk is dit nu onze advies orgaan ..

ruim 35 jaar strijd ik eerlijk en open voor onze flo en nu ik zelf mag gaan genieten over 2 jaar laten ze je barsten

wat nou eenheid

de pot op met die lui

laten we er voor gaan mannen nu is er nog lichtpuntje ,als we gaan slapen nu is het over en uit

groet peter vd stel

ps

o ja jammer ap dat je niet mee kon als lid van dit lac ,je stem is dus weg gegeven daar dank aan je collega die niet ff voor je wilde komen

dat is pas eenheid

• kees

Peter ik snap je helemaal, je hele leven keihard gewerkt en nu dit. Jammer dat we niet allemaal naast elkaar kunnen staan en een goed standpunt samen kunnen hebben dan sta je sterker dan nu.

Sterker door strijd en in Utrecht laat je niet kisten met dat gekke rooster en blijf er tegen in gaan!!!!!!!!!