naam. brandweer in de kou!

• peter vd stel

goede middag allemaal !!! 18-01-2008

Deze week is er door een collega (ivm drukte elders) een mail hier geplaatst

onder de naam bomberos . dank je wel voor dat .

Ik heb een hekel aan fake namen dus wil ik dat recht zetten.

Ik strijd dus al jaren voor onze flo ,en mag nog 2 jaar gaan in een mooi beroep en

als dank Mag ik dus over 2 jaar genieten van flo yessssss we hadden mooie plannen maaaaarrrrrrrrrrrrrrrr de rest weet u al .

Ik hoop dat voor deze kleine groep mensen nog paar centen over zijn als de politiek ons belasting geld niet in een grote put laat vallen .

en ik dus ook mijn compensatie van jaren ploeteren in 2010 mag opnemen met iets meer geld dus zodat ook mijn gezin niet van de minima hoeft te leven

daar zit nu ongeveer 120 euro verschil tussen

Het is een schande dat onze bazen ons dit aan doen

of is het een klap terug van de hun verloren strijd in 2006 /.2007zeg dat eerlijk dan

En zijn dit nu de gekozen mensen in den haag /VNG ??

dan weet ik dus ook waarom er zo veel gedonder is overal ik heb de indruk dat nu echt veel diensten vechten voor wat meer euro,s waar is mijn flo nu na ruim 35jaar brandweer?Waar zit nu mijn compensatie van jaren diensten rond de 60 uur per week . 36 uur betaald

Dank u groot kapitaal

Ik wil daar nog niet verder op in gaan nu maar wel gewoon mn naam zetten onder en voor een eerlijke zaak

Dus gewoon peter vd stel

VRR brandweer rotterdam

• firemouse

waarom niet de politie volgen en wel nu per direct.????

• peter vd stel

Raar !!!!!!!!

Al een paar dagen staat de tel niet stil Veel mensen bellen uit brandweer nederland ,met de vraag wat er allemaal gaande is

Dan is het elke keer weer ff stil ,en vraag ik of ze wel wakker zijn en wat hun or /blg wel niet doen

En of ze de post wel lezen en open maken van de vakbonden ,ik heb dan de indruk van niet .als je niet weet wat er gaande is .

wel weet ik dan dat deze mensen mee liften op de acties (helaas ) van de grote steden makkelijk dat wel

Als je nu nog niet weet wat er gaande is slaap je echt volgens mij

En vertel je wat er ook hun te wachten staat hoor ik ja dan.moeten wij eens wakker worden

Soms begrijp ik er helemaal niets van

Ik zou een voor stander zijn om net als de politie samen de strijd aan te gaan

let wel op,niet tegen je eigen korps maar naar den haag daar zit volgens mij het gezwel

daar zitten de opvreters dieelders met geld strooien en miljoenen aan gouden handdrukken geven aan mensen die falen

En jij na 38 jaar veel meer uren gewerkt te hebben is dat zuur

maar het zoet zal nog komen

Brandweer nederland !!!!!! als we nou eens wakker worden en niet alles op een hoop gooien maar vechten voor onze oude flo voor het te laat is laat het dan weten

Donderdag komen de grote steden ergens bij elkaar

je bent toch geen knip voor je neus waardig als je mensen naar huis laat gaan met een 1300 1350 euro pm

laat de grote steden weten hoe jullie er in staan ,waar is de rest van de brandweer nou of wachten we weer op de geen die opstaat

zoveel tijd hebben we niet meer O ja kan men ook aangeven waar de ambulance dienst is druk druk druk of gaat het hun niet aan ???

vriendelijke groet peter vd stel

• gerard

Waar komen de grote steden bij elkaar????????????????????

• peter vd stel

Hoiiiiiiiiiiiiii

waar ze bijelkaar komen ?? is nog ff niet openbaar het is een groep mensen die gaan kijken hoe verder en wat

ik hoop je zo vast wat info gegeven te hebben maar het is nog heel ff intern

ervaring he

dank je wel voor je reactie

groet peter

• gerard

I

Is het misschien een idee, om de media er bij te halen, ???????????

• peter vd stel

Beste Gerard

De media ?? ja tuurlijk dat zullen we zeker niet over slaan dat staat denk ik hoog op de lijst

en nog heel veel meer als ik die groep mensen ken

gewoon heel goed vertellen ,hoe het nu echt zit en wie weet met een mooie actie ergens

daar zou ik voor gaan

ik weet dat mensen aan heel veel dingen denken

nou nog uitvoeren met elkaar en kunnen wij het doen kunnen anderen het nog doen voor ons begrijp je

actie groet

vriendelijk en open

peter

• GB-er

Peet, je bent goed bezig!

Ik volg alles met spanning, ik kan je vertellen dat de aktiebereidheid hier aanwezig is. Wellicht nog niet groot maar dat komt vanzelf. Ik zal in iedergeval weer aanwezig zijn daar waar dat nodig is.

Ik ben het verstoppertje spelen over deze hele materie meer dan zat, de vorige keer hebben we met z'n allen het laatste zetje gegeven. Wij gingen door waar de bond stopte, dat kunnen we weer en weer en weer en weer en weer.

Succes

• peter vd stel

Dank je wel gb, er

Nee wij zijn denk ik goed bezig ,het is allemaal zo onterecht zo oneerlijk

jaren je ziel en zaligheid geven en dan dit

ik heb altijd rondverteld dat ik niet aan deze site meewerk maar het moet helaas

deze energie stop ik liever in opbouw ,maar de tegen partij kiest voor dit

actie dus voor ik aan de geeuwhonger kom te zitten

deze site moet nu rood staan van ideeen en van strijd

ik weet dat er veel onder de mensen leeft

liever ben ik ook bezig voor mijn gezin en voor mijn baan

maar er moeten keuzes gemaakt worden

en ik heb de strijd nu gekozen

na jaren van open en eerlijke strijd voor onze flo

sluit je straks aan bij de club velen zijn er voor gegaan

groet en dank voor je steun

hihihihi ik weet denk ik waar het van daan komt

maar ik wil er voor gaan open en eerlijk

groet peter

• Leen(L1)

peter vd stel schreef:

……………

> sluit je straks aan bij de club velen zijn er voor gegaan

>

> groet en dank voor je steun

>………………….

> groet peter

En ik maar denken dat juist die club de leden in de kou laten staan. Nu gaan ze zich toch weer inzetten of is deze oproep alleen maar om leden (terug) te winnen?

Met vr gr Leen (Niet zo'n voorstander van CAO's etc)