naam. brandweer in de kou!

• botak gila

Leen wil jij je niet met deze zaken bemoeien je weet totaal niet waar je het over heb hou je bezig met de oude auto s in sliedrecht en wij met de brandweer ieder zijn vak

• peter vd stel

Beste leen ! ?/

Laat ons nu de bonen zelf doppen dat gaat al 35 jaar goed .

nooit heeft die club hun collega in de kou laten staan

over welke club heeft u het dan ??

ik hoef geen leden terug te winnen ,dus ga ik er vanuit dat u wat wil typen maar niet weet wat en aan wie, u dit bericht wil zenden opkloten ?? vergis je niet

ga aub niet weer een bericht terug schrijven ,want voor uw onzin heb ik dus geen tijd

met vriendelijke groet peter

• firefly

Beste peter,

Misschienis het wel mogelijk dat de dames/heren die het landelijke actie comitee gaan vormen, contact op willen nemen met de politiebonden.

Misschien is het een optie dat we dan maar met z'n allen weg gaan bij onze geliefde bond en dan an blok aansluiten bij een politiebond??

Krijgen we in Nederland dan een hulpverlenigsbond ?

Iets om serieus over na te denken.

greets

firefly

• peter vd stel

Hoiii goede morgen firefly

Ben het in grote lijnen met je eens maar met zn alle weg lopen bij een vakbond

kan in deze echt levensgevaarlijk zijn

je hebt geen recht meer op wat dat ook

geen blg geen oc en geen or dus ook geen 1e lijns mensen die namens de bond optreden de abva is de grootste bij ons .En weet je wij zijn in grote lijnen de vakbond .we moeten ze aansturen .Als hun het niet goed doen hebben wij denk ik met zn alle het niet goed gedaan voorbeelden zat

er gaat vaak een jaar over heen om een cao te krijgen en daar heb je dus echt de vakbond voor nodig

we zijn te klein om een eigen bond op te richten helaas daar is al over nagedacht

samen de strijd aan gaan met de politie lijkt me een goed plan

Maar of deze boys dat willen is de vraag

morgen zal ik zeker die vraag stellen

succes dank voor je mail

groet peter

• Leen(L1)

<..Gerard, ik ben wel (nog wel) lid van de bond. Maar heb in 34 jaar geleerd dat de macht van de grote getallen regeren..

< .. Nu, na zoveel tijd moeten de bonden ons maar tegoed komen, het is HUN fout gewees..

<.. Misschien is het een optie dat we met z'n allen weg gaan bij onze geliefde bond en dan an blok aansluiten bij een politiebond??..

<.. de bonden denken wel aan opgeven maar dat pikken we niet.

gr je opleidingsmaatje.

<.. Ik denk dat we de bond voortaan maar niet meer moeten helpen bij acties, of vinden ze dat ze genoeg gedaan hebben na de vorige CAO, gewoon MINACHTING van de brandweer. We worden gewoon belazerd al jaren lang..

<.. Laat die bonden toch stikken, doen ze bij ons ook, we worden al jaren verraden door die gasten.

<.. Ik heb veel bewondering gehad voor de abva ,maar dat ze een groep mensen in de kou laten staan en zeggen dat ze nu echt alles gedaan hebben

maakt me kwaad .en gaat me veel te ver .

Nee ik begijp het niet, dat klopt

Met vr gr Leen