Hoi Gerard,
Even voor de goede orde, de bonden dat zijn de leden….. M.a.w., als je wil dat zij gaan aanvullen, ik weet niet of je lid bent, dan zal je contributie flink omhoog gaan… oftewel, een aanvulling uit eigen zak.
Neemt niet weg beste ex.brandweercollega's, dat jullie er stevig tegen aan moeten. Jullie collega ambtenaren willen, zoals meer gebleken, niet voor jullie rechten opkomen. Jullie zijn alleen goed om de kastanjes voor hen uit het vuur te halen.
Jammer dat onze landsregering de brandweer niet onder haar hoede neemt. Net als de politie. Misschien momenteel niet het beste voorbeeld, maar wel de enige oplossing om uit het jaren terugkerende debakel over de brandweer en haar Ins en Outs, te komen.
Ik heb er geen last meer van, ik had over 7 jaar met FLO kunnen gaan, maar ben blij een baan in de burgermaatschapij te hebben gekozen met toekomstperspectief en een fatsoenlijk pensioen. Moet weliswaar nu nog 15 jaar, maar dat heb ik er graag voor over.
Denk daar maar eens over na.
Mannen en vrouwen, ik blijf achter jullie staan, al heb ik er zelf niets meer mee te maken en ik kan het weten…….
Sterkte met de strijd.