landelijke acties

• brw s

Beste brandweercollega's,

Er is al het een en ander op dit forum geplaatst omtrent de perikelen rond de flo'ers. Ik ben het er ook absoluut mee eens dat er iets aan moet gebeuren. Het kan niet zo zijn dat onze ( toekomstige ) FLO collega's er zo bekaaid van af komen. Zelf heb ik nog 30 jaar te gaan. Dit lijkt nog erg ver weg, maar ooit komt die dag dat ook ik mag gaan genieten van mijn verdiende FLO. Ik wil dan ook tegen de jongere collega's zeggen om vooral mee te doen en laat de oudere collega's niet in de kou staan. Tevens wil ik via deze weg vragen of het misschien niet mogelijk is om keiharde actie te voeren. Hier mee bedoel ik dan, kunnen we niet opnieuw onze eisen op tafel gooien en ook eisen dat “de 55 jaar met flo”regeling terug kan komen. Kunnen we niet onze poot stijf houden en doorgaan met actie voeren in plaats van veel te vroeg op te geven? ( zie vorige keer ). Kunnen we niet tegelijkertijd actie voeren met de politie? Samen staan we sterk!! Heel sterk misschien. Als laatste iets waar ik mij al enige tijd over verbaas. Onze collega's die na hun 55-ste bijtekenen ( om wat voor redenen dan ook ) krijgen 110 % salaris per maand. Ik, die door moet tot 59 krijg niet die 110 %!! Niet eerlijk toch?

Graag hoor ik jullie reactie.

Groeten Brw S

• brw

en voor de nieuwe. die 20 jaar regeling er af dit komt niet ten goede van de kwalit.

over 20 jaar krijg je schoolverlaters en heb je geen ervaring meer op de auto en wat het kost voor de sameleving schande !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krijg je het zelfde als defensie je opleidingen halen bij de brandweer en na 7 jaar weer weg GAAAAA voor een veilige brandweer in de toekomst en een normale afvloeings regeling voor de oudjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!met zondags diensten draaien schrikt niemand van en krijg je geen begrip net als de politie voedbal wedstrijden stil leggen dat schud wakker vezin er over collega's

• BOODSCHAPPER

Beste brw s,

stuur je bericht door naar FLO-ers@hotmail.com. Dit geldt ook voor alle FLO-ers die op dit forum lezen.

Deze week komen er binnen Rotterdam een aantal collega`s bij elkaar om voorlichtingsavonden voor het personeel en mogelijke acties voor te bereiden.

Groet,

Brandboodschapperbrw s schreef:

>

> Beste brandweercollega's,

>

> Er is al het een en ander op dit forum geplaatst omtrent de

> perikelen rond de flo'ers. Ik ben het er ook absoluut mee

> eens dat er iets aan moet gebeuren. Het kan niet zo zijn dat

> onze ( toekomstige ) FLO collega's er zo bekaaid van af

> komen. Zelf heb ik nog 30 jaar te gaan. Dit lijkt nog erg ver

> weg, maar ooit komt die dag dat ook ik mag gaan genieten van

> mijn verdiende FLO. Ik wil dan ook tegen de jongere collega's

> zeggen om vooral mee te doen en laat de oudere collega's niet

> in de kou staan. Tevens wil ik via deze weg vragen of het

> misschien niet mogelijk is om keiharde actie te voeren. Hier

> mee bedoel ik dan, kunnen we niet opnieuw onze eisen op tafel

> gooien en ook eisen dat “de 55 jaar met flo”regeling terug

> kan komen. Kunnen we niet onze poot stijf houden en doorgaan

> met actie voeren in plaats van veel te vroeg op te geven? (

> zie vorige keer ). Kunnen we niet tegelijkertijd actie voeren

> met de politie? Samen staan we sterk!! Heel sterk misschien.

> Als laatste iets waar ik mij al enige tijd over verbaas. Onze

> collega's die na hun 55-ste bijtekenen ( om wat voor redenen

> dan ook ) krijgen 110 % salaris per maand. Ik, die door moet

> tot 59 krijg niet die 110 %!! Niet eerlijk toch?

>

> Graag hoor ik jullie reactie.

>

> Groeten Brw S

• BOODSCHAPPER

Stuur je bericht naar FLO-ers@hotmail.com en meld je aan voor acties!

• botak gila

KOM OP BRANDWEER NEDERLAN LAAT DIT NIET ALLEEN AAN ROTTERDAM OVER KOM OP SAMEN STAAN WE STERK LATEN WE HET TUIG NU AANPAKKEN MET ELKAAR WE HEBBEN IN HET VERLEDEN DIT MEER LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!