Meld je actiebereid voor reparatie FLO

• BOODSCHAPPER

Collega`s, partners, een ieder die de (oud)brandweerlieden hoog hebben staan,

MELD JE ACTIEBEREID op FLO-ers@hotmail.com.

Dit kan met de hele ploeg, als individu kortom iedereen. Laat onze FLO-ers niet zakken. Over een paar jaar of nog heel ver weg ben jij aan de beurt.

Als we dit financieele gat per mnd nu niet repareren wordt het alleen maar slechter, ECHT niet beter als jij aan de beurt bent.

Kom op met z`n allen, er melden zich aardig wat collega`s voor jou aan maar het kan nog beter!!!! Ook uit het land.

We gaan een klap uitdelen bij bij de knipoogbonden en hun zogenaamde tegenpartij het VNG. Alleen, de bond gaat UITEINDELIJK, altijd met hun mee……..

• onderbrandmeester

waarom voor de flo ers, gewoon voor ons allemaal in de uitrukdienst net als de collega,s van de politie 6% loonverhoging, afschaffing van de regel 20 jaar in een bezwarende dienst (uitruk) en weer normaal met FLO op je 55e en een normaal salaris net als voorheen. en een vette bonus voor bewzen diensten net als de heren dat kennen. ALLE KAZERNES OP SLOT EN DE UITRUK WAARBORGEN EN DE HEREN IN HUN WITTE BOORDEN BUITEN DE KAZERNE LATEN TOTDAT ZE ALLES GEREPARERD HEBBEN. MET EEN DEGELIJK EN FATSOENLIJK ROOSTER VOOR ALLE BEROEPS HETZELFDE.

WANNEER BEGINNEN WE

een onderbrandmeester met weinig toekomst perspectief meer

• peter

bang voor de baas blijf nettjes en beleefd dan mag dit. boodschapper helemaal top[ ob ga hier in mee utreg kom op laat van jullie horen. ik ben er bijna klaar mee maar help waar nodig is dat is het voor een fooi wat flo heet. er moet iets gebeuren voor onze leermeesters en ons zelf .het kan en mag niet gebeuren dat we in de misdaad mee gaan kom op voor dat geen waar we recht op hebben en dat is meer dan een bijstands nivo ik word graag appart geroepen voor mijn uitspraken maar dit gaat te ver

• fire47

Er wordt nu allemaal hard geroepen om alles terug te draaien maar daar zijn we te laat mee, de bonden hebben hierover overeenstemming bereikt met goedkeuring van de achterban.

Ook aansluiten bij de politie is geen optie, die hebben bijna hun doel bereikt en zitten echt niet te wachten om voor ons te strijden.

Echter bij alle overleggen tussen de bonden en het VNG is altijd gezegd dat er geen nadelig resultaat mag ontstaan voor het zittend personeel.

Nu dat wel zo blijkt te zijn trekt iedereen zijn keutel in en wijzen ze allemaal naar andere instanties.

Waarom wijzen de bonden het bereikte resultaat niet af als het VNG zich niet aan de gemaakte afspraken houden?

Mij lijkt dat we op dat punt ons gelijk kunnen krijgen.

Misschien een optie om iemand, met verstand van zaken, dit te laten beoordelen en eventueel een rechter hierover uitspraak te laten doen.

Als we dit gezamenlijk financieren zijn de kosten maar een paar Euro p.p.

Ik sta verder open voor eventuele acties.

• Ruud

De bereidwilligheid bij de jongeren is ver te zoeken, Er is gebeld naar de kazerne,s Capelle A/d IJssel en naar de P.A.P. daar leeft het helemaal niet Ik heb net het salaris op de giro E 1186!!!! daar is wel 2x iza af . maar dan is het nog een joden fooi Ik ben klaar voor actie Groetjes Ruud

• Ap Streefkerk

Zo is het Ruud,

we laten ons niet uit het veld slaan hoor! We hebben met deze twee posten uit Oost eerder ervaring opgedaan in het verleden maar geldt v.w.b. de PAP zeker niet voor alle ploegen/ collega`s.

Bosland, ook Oost, hebben zich al ruim aangemeld op FLO-ers@hotmail.com.

Tot v/d week

Groet,

Ap.

• peter vd stel

Zo de week van der op of der onder breekt aan ,en ik denk als we nu niet door zetten wij aan de geeuwhonger komen te zitten en let wel op met zn allen dan he

de loonstroken liegen dus niet van deze maand

Ik weet zeker als jullie er niet voor willen gaan het doek voor een ieder zal vallen

deze week zijn er bij eenkomsten zoals jullie weten nu

is dat een min. aan mensen zullen wij moeten gaan nadenken

dus geen gelul op mn hond passen mn schoonmoeder is jarig of nog meer van die onzin dat hoor ik al ruim 30 jaar

komen !!!! en laat ons weten waar jullie staan

wij gaan er voor en hebben goed lopen nadenken deze weken .

graag tot dinsdag woensdag en de top dag donderdag

het is niet aan ons meer wij hebben het werk klaar nu is het aan jullie of onze plannen doorgang moeten krijgen

succes allemaal met een eerlijke strijd

wat nou na 35 jaar 1186 euro de uitkeringen zijn meer

het zou hier vol moeten staan van ideeen en mensen die er voor willen gaan

groet peter vd stel

tot van de week

• hbt zonder vooruitzichten

staan we op ons zelf of dekt de abva ons in. niet net als 2 jaar geleden met de ziekmeldingen dus. toen lieten ze ons in de kou staan

• Leen(L1)

Ik denk dat je er weer alleen voor staat.

Op http://www.abvakabofnv.nl/ vond ik bij het laatste nieuws niets over acties bij de brandweer.

Wel bij het overige nieuws het item:

Help een collega: ‘taalmaatjes’ gezocht

Met vr gr Leen

• peter vd stel

hoiiiiiiii hbt met mooi leven voor zich

wat er toen speelde maakt nu niet uit en of de bond wel of niet achter ons staat maakt helemaal niet meer uit

WIJ moeten er voor gaan denk ik

en 3e op zich Ach ze komen vanzelf

ik heb het idee dat ze nog altijd denken het loopt met een sisser af dus laten wij nu laten zien dat we het kunnen

die zaken van ziek zijn is dus gewonnen en ook daar is nog geen eind aan

dus we kijken nu ff naar voren en denk dat het beter is niet wat er toen aan de hand was

groet peter