Ik word er een beetje GEK van dat FLO gebeuren hier. Het gaat nergens anders over dan die @!#$ FLO…….
Ik kom hier ook niet meer dit was mijn LAATSTE BERICHT
Heren,
Misschien is deze meneer wel iemand die, net als de rest van Nederland, niet weet hoe de vork in de steel zit.
Ik denk dat deze man ongetwijfeld niet helzelfde salaris zal hebben als wij, als hij gaat genieten van zijn vroege uittreding.
Dus beste brave borst, begrijpen doen wij als brandweerlieden je zeker niet.
Maar neem gerust de moeite en gebruik wat energie om te bekijken wat ons in deze drijft.
Je zal merken als je een beetje gezond verstand bezit dat wij strijden voor een goede oude dag regeling.
Ik hoop niet dat u ook met 1200 euro rond moet komen, want ik ben er van overtuigd dat u daar ook iets zou doen.
1 voor allen, allen voor 1
Greetz
Firefly
backdraft55 schreef:
>
> hij zal wel bij het vng werken
Dit antwoord is wel erg kort door de bocht, mr vd Stel..
Ik verwachtte toch tenminste van jou dat je deze meneer een normaal antwoord zou geven. Mogelijk om hem op andere gedachten te brengen. Misschien dat mijn verwachting te hoog is en moet ik van vakbondleden minder verwacten.
En reageer svp niet kinderachtig over CZ, (Tsjechie voor de simpelen onder ons) over oude auto's in Sliedrecht, of over het feit dat ik een camper hebt die op een brandweerauto lijkt want dat heeft allemaal niks met de discussie op dit prikbord te maken. Dat het tegen de haren instrijkt van menigeen dat kan ik zelf ook wel begrijpen.
Ik hoor nu alleen veel geblaat maar zie weinig wol. Nu heeft de bond zich , als afgesproken, de leden vertegenwoordigt en nu is het niet goed. Wat nu? Lijmen?
Met vr gr (vanuit een koud Tsjechie). Leen.
Zeg Leen kan jij geen kramp in je klouwen krijgen met dat negatieve gedoe op dit form. Je heb altijd commentaar op Jan en alleman en je begrijp er geen ene pepernoot van. Blijf jij lekker met je met je gedachte in CZ.
Als jij niet weet wat de reden zijn dat deze mensen strijden voor een goede FLO dan moet je vooral met je handen onder de dekkens gaan slapen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?