Opzeggen Abvokado

• diverrr

Zullen we ook is niet massaal Abvokado opzeggen.

Je heb er toch niks aan!!!!

• diverrr

Ik heb het al gedaan

• onderbrandmeester

heb ik al jaren geleden gedaan gaf mij direct een zeer goed gevoel, heb daarna wel een goede rechtsbijstand afgesloten (centraal beheer achmea) werkt perfect.

gr De Onderbrandmeester

• peter vd stel

ob

De vraag is nu dan ook, doet centraal achmea ook de belangen regelen

dus jou /.onze cao of die in jou ogen goed of slecht zijn

heb je wel een blg or /oc of het nu cfo is of abva

1e lijns hulp

neem je dus wel aan wat de bond dus WIJ met zn alle binnen halen

jij en wij zijn waren de bond

Of loop je nu lekker mee met de voordelen en het cao waar wij voor vechten dat kost je dus niets geeft niet betalen wij wel voor je

tuurlijk ben ik het eens dat het allemaal niet soepel gaat ,maar denk er ook eens aan dat den haag /het vng geen fijne mensen zijn daar

maar dan ga ik er ook van uit dat je niet mee gaat profiteren van de strijd die jou maten neerzetten

tuurlijk is het makkelijk weg lopen ,maar weet dat je dan echt vogel vrij bent

ik begrijp je gevoel

maar we strijden en ook samen met de bond al jaren voor het geen wat we nu hebben

denk daar eens goed over na

en gaat het niet goed in jou ogen weet dan dat wij de bond zijn

en als wij niet willen komt er dus niets van terecht

het gaat niet zo makkelijk als we willen en denken

maar vergeet ook niet dat wij dat spul in den haag wel gekozen hebben

groet peter vd stel

• Ruud

Beste Peter jullie hebben jaren lang je best gedaan . Daarvoor hartelijk dank .En de acties die er nu zijn geweest, mijn brandweer hart ging weer goed kloppen .ik hoop dat het zo blijft

Maar toch opgezegd naar 40 jaar lid geweest van de bond Helaas Je ziet me bij de volgende actie,s Groetjes Ruud

• Sahira Martina

Geachte meneer, mevrouw,

Ik heb eerder vorig jaar gebeld met abvokabo en doorgegeven dat ik ga emigreren per de 1e van januari 2010 en mijn lidmaatschap zou opgezegd worden in december. Ik heb hier ook een brief van ontvangen maar ik ben een beetje ontstemd over het feit dat er nog net de laaste dagen voor december alsnog geld van bankrekening werd afgetrokken en ik weet bijna zeker dat dit voor de maand januari 2010 is en dat vind ik dus niet eerlijk. Want ik was ervan overtuigd dat ik al voor december heb betaald en 1 keer per maand vind ik genoeg zeker als ik opzeg en het per december zou stoppen. Als ik twee keer heb betaald wil ik graag mijn geld terug gestort krijgen op mijn rekening. En ik wil zeker weten dat mijn lidmaatschap opgezegd is.

Gaarne hoor ik nog van u,

Sahira Martina

• L1

<<……..denk daar eens goed over na

en gaat het niet goed in jou ogen weet dan dat wij de bond zijn

en als wij niet willen komt er dus niets van terecht

,,…..

groet peter vd stel

<<<

Dus…? Er komt nu niets van terecht. Dit impliceert dus dat de bond het niet wil!!

Met vr gr Leen