STIL!!!

• firefly

Collega's

Is het zo stil of is er nog nieuws van het front.

Greetz

Firefly

• Rolf Schultz

Misschien moeten we samen met de politie maar een goede actie starten zodat het publiek weet hoe er omgegaan wordt met de hulpverleners.

Hoe bedoel je respect voor de hulpverleners?

• botak gila

Wees niet bezorgt het actie comite is volop bezig met het plannen van actie dagen

BLIJF REGELMATIG NAAR HET FORUM KIJKEN

TOT ZEER BINNEN KORT

• mig

mag ik op de auto zitten????

Greetzz Mignon

• Rolf Schultz

Guppie Mignon misschien voor jou een geintje maar voor een groep mensen die meer dan twintig jaar hun leven gewaagd hebben en inzet hebben getoond voor de maatschappij is dit een heel serieuze zaak

• mig

was niet mijn bedoeling om te beledigen..sorry

zie mijn verhaal eerder..ik bedoel alleen maar het van uit een burgelijk oogpunt..

ik heb mijn leven te danken aan jullie…vorig jaar januari kreeg ik hartstilstand 30x aed-schok gehad..3 dagen coma..

bij mij kunnen jullie niet meer stuk ..vooral kazerne ij-tunnel te amsterdam!

maak jullie acties eens persoonlijk bedoel ik dan kan niemander meer omheen..Als het kan vraag aanslachtoffers die (nog) leven om steun!

Als ik Cohen zou zijn hadden ze nooit aan die FLO mogen komen te belachelijk voor woorden…het is binnenkort weer verkiezinstijd…zieltjes gaan ze winnen…profiteer er van !

Alleen maar vragen om meer loon is niet het doel..

Het lijkt ook wel dat er een paar procenten respect bij zou kunnen!

Ik kan lulle als brugman..Als ik jullie kan helpen hoor ik het wel..

Me hart is bij jullie…

Liefs Mignon

• Rolf Schultz

Oke