Brandweer Nederland komt weer in actie

• Ton

BRANDWEER NEDERLAND KOMT WEER IN ACTIE!!!

Het VNG/CVA heeft duidelijk een antwoord gegeven op het aanbieden van de petitie.

Een antwoord dat (zoals verwacht) negatief is voor de brandweer in Nederland.

Laat duidelijk zijn dat we niet uit het veld geslagen zijn door deze reactie.

Nee, werkgevers, we blijven aan de weg timmeren om te krijgen waar we recht op hebben.

De volgende actie is gepland en wordt gehouden op 13 februari.

Verzamelpunt is de brandweerkazerne Baan gelegen aan de Ketelaarstraat in Rotterdam. Verzamelen om 08.30 uur. De koffie staat klaar!!

De bestemming wordt bekend gemaakt als alle actievoerders aanwezig zijn.

Zoals jullie weten zou er een vervolggesprek plaats vinden met de actievoerders en de ABVAKABO.

Op 6 februari zijn we bij elkaar geweest en zijn de dingen bij hun naam genoemd.

Recht voor zijn raap hebben we geuit wat er bij ons leeft als we het hebben over de negatieve gevolgen van de NAR regeling. Veel emoties en nog veel meer zorgen voor de toekomst! Het is allemaal uitgesproken en er zijn afspraken gemaakt voor hoe nu verder. De bond heeft toegezegd om samen te gaan werken en ons te richten op de plaatselijke werkgevers. Immers: zij zijn in de gelegenheid om de ontstane tekorten te compenseren. Alleen de politieke wil moet aanwezig zijn!

Tijdens de actie van 31 januari hebben we laten zien nog een front te vormen en acties te kunnen voeren zoals het hoort. Wederom nodigen wij korpsen uit om aan te sluiten bij deze actie in Rotterdam of plaatselijk een actie op te starten.

Rotterdam is het toneel van deze actie. Amsterdam de volgende of Utrecht?

We zijn ook bereid om door het land te reizen, acties elders te ondersteunen!

Als team bestrijden wij incidenten! Als team bestrijden wij het onrecht.

Onrecht ons aangedaan door de werkgevers. Onrecht dat te repareren is door de werkgevers! Gemeenteraadsleden neem uw verantwoording in deze kwestie.

Wij nemen dagelijks onze verantwoording ten opzichte van de burgers die op ons rekenen. Wij rekenen op U!

Overleggen heeft onze voorkeur maar helaas worden wij gedwongen te strijden voor ons recht.

Recht op compensatie van 180 tot 250 euro per maand.

Mannen en vrouwen we gaan elkaar weer tegenkomen en trekken door de stad naar de plaats van bestemming.

TOR regeling (NAR) van de politie bekeken en wie weet sluiten de hulpverlenings-diensten hun gelederen en trekken we gezamenlijk op tegen dit ONRECHT!

Ton van Vugt

• Actionman

Ton lekker gewerkt.

Wat doen de dienstdoende ploegen die dag??

Groeten Actionman

Sterker door strijd…..

• botak gila

GELUKKIG WE GAAN ER WEER TEGEN AAN ACTIE ACTIE ACTIE OP KOMEN VOOR ONZE RECHT

WAAR IS AMSTERDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• peter vd stel

Hoiiiiiiii Botak

Gelukkig zeg je ? ja eens maar het is wel raar dat alle hulpdiensten er zo tegen aan moeten politie en de brandweer

Het is wel heel raar stil bij onze gg&gd broeders zeg de gele auto,s

Ze roepen ons dus alleen als ze mensen in hun wagen willen krijgen die naar het ziekenhuis moeten Raar op zich .het gaat toch ook om hun Als het te zwaar is en dat is nu al snel mogen wij hun werk komen doen normaal niet erg hoor maar toch is het gek .nu laten ze niets horen

Als ze nou weer een mooie foto sturen met bedankt voor de acties mogen ze van mij terug dezelfde dag nog

En ja woensdag gaan we er weer voor ,en daarna zullen de acties alleen maar sterker worden

Maar dat kan alleen met de hulp van onze brandweer maten dus por een ieder op

laat weten dat het er op of eronder is he .oud of jong we krijgen er allemaal mee te maken .

Wij willen er voor gaan hoor en wel tot het gaatje

Als ik zie hoeveel geld er over de balk gaat ons geld dan begrijp ik niet dat er niet een paar centjes over is voor mensen die vaak 35 jaar gewerkt hebben bij deze baas

het zijn geen fijne mensen denk ik dan maar het zijn wel de mensen die zelf niets te kort komen

en oh ja vergeet aub je jet gum niet ,wie weet kunnen we in de stad weer zien hoe onze top mensen de straat schoonmaken van de jet gum

dat is pas waar ze zich boos over maken

het moet niet gekker worden in dit land

en ze zeggen op de coolsingel nog wel dat het zo goed gaat in dit landje Het is veilig slaap lekker denk ik dan ,of je weet echt niet wat er leeft in die mooie stad

waar dan ???

we zijn er klaar voor en als jullie willen gaan we er voor deze weken

groet

peter

• hbt zonder vooruitzichten

ook een leuk idee om woensdag met de hele club ff een kauwgommetje op het bordes bij het stadhuis uit te spugen. dan heeft zijn “trots” de roteb ook weer wat te doen.

• gerrit1

Zorg dan wel voor voldoende kauwgom en regel dan FF dat die IVO ook kom!

• pluns

Gaan er vanuit Utrecht nog nog mensen heen zo ja wordt er nog wat geregeld met vervoer ik wil wel,maar ben bang dat er weinig animo voor is ,en hoe zit het met de F.L.O ers die het aangaat in Utrecht,gaan die ook.

Wat mij betreft jongens en meiden ga er nu voor, want anders worden we we echt onder geschoven door de V.N.G. en Abva Kabo Laat zien voor wie jullie staan wij hebben altijd de ambtenaren ondersteund in de strijdt, en nu moeten we het zeker alleen oplossen.

Sterker door Strijd Rotterdam alvast bedankt met de aanzet.

• botak gila

GOED ZO UTRECHT OOK WIJ ZULLEN JULLIE STEUNEN WAAR NODIG IS ONZE BUSSEN STAAN AL GEREED OM OP TE STOMEN NAAR UTRECHT

• Ruud

Hey Ton voor mij geen probleem naar de baan te gaan want ik ga met openbaar vervoer .Maar hoe zit het met mensen buiten de stad .waar kunnen die parkeren ?? Zie je woensdag Groetjes Ruud

• hbt zonder vooruitzichten

Hoe gaan we gekleed? Uitruk tenue of kazerne tenue met jack?