iedereen is druk

• pim de kazernerat

jongens en meiden van de brandweer

iedereen weet waar we woensdag moeten zijn

iedereen heeft eigenlijk wel wat anders te doen

belangrijke dingen natuurlijk ,begrijpelijk is bij mij niet anders

oppas voor de kinderen regelen ,tuurlijk lastig

bijklus moet he'

druk druk druk

tja het is kort dag he ,hoor je ook veel

uh ja ik uh moet even kijken

ik denk niet dat ik kan {lees wil},want ik heb afspraken,bla bla bla

maar ja ,waar een wil is is een weg!

dus lig niet te ouwe tee#!*^#$@%*/ ren,

en ben er woensdag gewoon bij

en laat het niet ‘'maatjes’' over

• pluns

Komt er nu nog wat van het Utrechtse,hoor er niks over of we met een bus gaan of met meerdere meerijden,en ja een stel oud F.L.O ers gebeld maar ze schijnen het wel goed te vinden ,hebben geen tijd Tja wat moet ik hier nu mee.

Denk dat als ik aan de beurt ben maar met mijn muziek instrument bij V.N.G. voor de duur ga zitten bedelen om mijn tekort intehalen,en hoop dat ze het zo zat worden de muziek,zodat ze alsnog een regeling treffen,maar ik denk dat alles teruggedraaid gaat worden want in Brussel zijn ze al weer bezig om naar de 60 uur te gaan ben bang dat ze ons aan het lijntje houden.

Maar jongens en meiden van het Rotterdamse compliment dat jullie het oppakken.

• ladder49

Hee Pluns ik heb geen idee wie jij bent en vraag me dan ook af of jij afgelopen maandag aanwezig was bij de vergadering van de ABVA/Kabo inzake de FLO.

Daar heb je toch gehoord hoe de vork in de steel zit en wat de bond gaat/kan doen voor ons.

Het is triest te constateren dat juist met name de oud FLO-ers en collega`s die op het punt staan om met FLO te gaan, het massaal laten afweten…alsof ze het zichzelf kunnen permiteren…!!!

Hooguit 20 brandweermannen waren bij de bijeenkomst en natuurlijk een afvaardiging van de buschauffeurs die ons wederom steunen, fantastisch maar toch in en in triest dat je eigen collega`s het weinig tot niets interesseerd.

Dat de Rotterdammers voorop in de strijd gaan en niet van wijken willen weten dwingt diep respect af, daar snappen ze wel hoe het zit. Hoe achterlijk is de rest wel niet…? Hoe is het toch mogelijk dat de rest gewoon zit te slapen, te lui of gewoon geen zin heeft…? Hoe kan dat toch ???

Ik wens een ieder heel veel succes vandaag in Rotterdam, super dat jullie voor de rest van het brandweerland weer de kolen uit het vuur halen !

En let op mijn woorden, degene met de grootste bek staat zoals gewoonlijk weer langs de kant….

Hee Pluns, veel succes met je muziek.