De actiedag 13 februari

• Ton

Hallo Mensen,

Het loopt goed met de aanmeldingen. Het is goed om allemaal duidelijk herkenbaar te zijn! Bluskleding is ons advies.

Voor de mensen van Zuid is het goed mogelijk om te parkeren bij het metrostation Slinge.

Parkeren is gratis en de reis …!!!

Om 08.30 uur staat de koffie klaar en die is beter dan de koffie van het VNG!!!

Actie loopt van 09.00 uur tot ….. uur.

De volgende actiedag is rond 26 februari. Bijzonderheden volgen nog.

Morgen hoop ik jullie meer te kunnen vertellen wat er besproken is in het overleg dat vandaag is gehouden met het BAC ( Brandweer advies commissie).

Ik ga er vanuit dat er landelijke afspraken gemaakt zijn om in meer plaatsen acties te gaan voeren voor onze gerechtvaardigde eisen.

Goed om te horen is dat er steeds meer jongere collega's zich aansluiten bij de acties. Nu niets doen is gegarandeerd armoe in de toekomst.

Blijf scherp en strijdbaar!!!!!

Namens het actiecommité,

Ton van Vugt

• strijdende-HBT

jongens veel succes,ik was er graag bij geweest maar mijn gezondheid laat dit niet toe.

De volgende data hoop ik weer op de been te zijn ,jullie strijden voor een hele goeie zaak

gr een HBT ZV uit utreg

• peter vd stel

hallo allemaal !!!

We zijn trost op jullie ,het was een goede en nette actie vandaag ,dank jullie wel

we zijn alweer druk in de weer voor het volgende ,jullie horen snel van ons

en geloof me de strijd is lang ook al gaan ze proberen ons van het kastje naar de muur te sturen

dat zal ze niet lukken

jullie zijn een voor beeld voor heel het land geweest en laten zien dat we ook netjes een actie kunnen neerzetten

gaaf en nu op naar het volgende ,we gaan tot het gaatje ook al kost het veel energie en tijd ,zolang jullie willen zullen wij er voor gaan

we houden de actie,s liever geheim omdat er toch op een of andere manier het op plekken komt die normaal aangegeven zouden worden door ons en niet door 3e

wij hebben daar onze reden dus nu al weer voor

maar wat vandaag aangaat jullie waren top

groet peter

• bomberos

Ik ben geweest.

Zoals verwacht gaf Opstel(t)en niet thuis en gaat het wel even doorgeven aan het vng.

Anwoord weten we al.

Ik heb weer veel nieuwe collega's mogen zien.

Heel goed.

Mensen uit Rotterdam, Dordrecht, Vlaardingen, Schiedam, Gezamelijke Brandweer, Spijkenisse, Utrecht, excuses als ik iemand ben vergeten.

Dit gaat leuk worden en nu de rest van Nederland nog.

Sterker door Strijd

• Firearm

Mooi geschreven.

Maar toch zijn er nog té weinig mensen aanwezig.

Volgens mij zijn er meer brandweermensen dan die hier vanmiddag aanwezig zijn!!

Spoor elkaar aan, en vraag waarom die ander niet is geweest…of gaat het hun niet aan?

Ikzelf mag mij ook rekenen tot de “jongere”, en zit ook in de 20 jaar regeling, maar ik ben er ook!

Kom uit die luie stoel en doe er wat aan!!

• Brw-Duiker

Dat is precies dezelfde reactie wat ook de burgemeester van Emmen gaf , toen het korps van Emmen i.s.m een paar brandwachten uit Leeuwarden vorig jaar februari een actie op touw hadden gezet wat betreft deze kwestie!

Bij de volgende actie zal ook het korps van Emmen vertegenwoordigd zijn!

Wie weet wanneer het actiecommite weer bij elkaar komt en waar?

• peter vd stel

hoiiiiiiiiiiiiiii vrienden uit het oosten

neem dan contact op evt via hier met actie com

of kijk naar de berichten van ton

groet en veel succes ook bij jullie

jammer dat we het niet wisten vorig jaar anders waren we er zeker geweest

groet

peter lid actie com

• JayJay

Heyyy Firearm

Ook ik was er vanmorgen bij en val ook in de 20 jaars regeling. Hierbij heb ik ook veel te weinig jongens gezien die ook in deze regeling vallen.

We willen toch ook dat die regeling er van af gaat.

Daarom moeten we nu juist mee doen met de acties en laten zien dat wij ook bereid zijn om voor de wat “oudere” te vechten.

Zodat wij straks ook op hun kunnen bouwen bij het eventuele aan het licht brengen van de 20 jaars regeling.

Ik hoop dat we bij de volgende acties met z'n alle vertegenwoordigd zullen zijn.