Aankondiging volgende actie

• Ton

Vandaag zijn we met ongeveer 120 tot 150 man actief geweest op de Coolsingel.

We zijn er nog lang niet is duidelijk gebleken uit de reactie van Opstelten.

Jammer om te constateren dat hij zich als burgemeester onttrekt aan zijn verantwoording als werkgever. De door hem ingezette tactiek hadden we al ingeschat. Vanuit de politiek op de Coolsingel is gereageerd en zijn toezeggingen gedaan om het op de agenda te plaatsen. Of deze gesprken met de P.v.d..A. en de SP ook daadwerkelijk doorgaan wachten we even af.

Laat het voor onze werkgevers duidelijk zijn dat wij niet moe worden van de door hun gehanteerde werkwijze. Nee raadsleden en burgemeester het enige dat bereikt wordt is een toename van de strijdlust. Is de kreet in Rotterdam niet “Sterker door Strijd”. De rechten waar wij voor strijden zijn gerechtvaardigd.

Na 30 tot 35 jaar gewerkt te hebben voor de gemeenschap hebben wij recht op een goede basisuitkering en geen uitkering die aangevuld moet worden met een bijklus. Opstelten neem je verantwoordlijkheid en verschuil je niet achter het VN.

Trouwens Opstelten even een vraagje: wie stuurt het VNG/CvA aan?

Goed beschouwd weet je er dus alles van en dat is nog gemener.

Ik brabbel wat en dan gaan ze wel weg. Klopt burgemeester maar we komen zeker terug om ons gelijk te halen. Als overleg niet lukt rest ons nog slechts de actiemodellen verder uit te werken en uit te voeren.

Later niet klagen als we onze troep de volgende keer laten liggen op je stoepje Ivo had je maar op moeten komen voor je werknemers.

O'ja voor ik het vergeet het volgende: we zouden medewerking krijgen van de brandweer omdat ze toch wel vonden dat we gelijk hebben. De eerste lakmoestest heeft plaatsgevonden en één is er door de mand gevallen.

Op de aanvraag voor een stukje logistieke ondersteuning werd negatief gereageerd.

Ga zo door management er volgen nog meer lakmoesproeven.

26 mei is de volgende actie gepland in Rotterdam.

Nadere bijzonderheden volgen zo spoedig mogelijk omtrent de juiste locatie.

Aanvangstijd is wel bekend en dat is rond 09.00 uur.

Angst is erger dan pijn en mensen:

Beter een schildpad op de juiste weg dan een haas op het verkeerde pad.

Tenue is bij acties standaard uitrukkleding waardoor we goed herkenbaar zijn.

Ton van Vugt

• firefly

Beste Ton,

Ff een vraagje 26 mei????

Is dat niet een beetje ver weg??

Greetz

FireflyTon schreef:

• gerard

Hallo Ton,

Allereerst gewellig gisteren, maar de tijd was nogal vroeg en Mei is dat niet te ver

weg, het vuurtje is nu warm.

groetjes hou vol

• peter vd stel

Hoiiiiiiiii allemaal

het is altijd te vroeg of te laat we houden ook rekening met mensen die van wacht komen en na de acties ook graag naar huis willen

Is er in de politiek nog plaats voor een voorzitter ik weet een goede

heeft de V V D er niet een nodig ?

En ja ik hoop dat we er dan een in onze stad krijgen die wel achter het personeel gaat staan

ik ken er een die heeft dat in de jaren nog niet bewezen

wij deden nu een nette actie , er een waar we wilde laten zien dat we willen praten op een nette manier

maaaaaaaaarrrrrrrr ik had niet de indruk dat er ook maar een luikje open ging laat staan een deur

de politiek denkt aan zichzelf hun bedje is al opgemaakt ,en wij mogen naar 35 jaar aan het gas en ons huis uit daar waar we heel erg hard voor hebben gewerkt

en dan moeten we netjes blijven ??

waarvoor ??

deze actie was om vrienden te maken

maar ik herken nu mn vijand ,de boog gaat verder spannen geloof me we gaan tot het gaatje als jullie het nog willen

en gisteravond zijn we door div steden gebeld en zoeken aansluiting

dus we gaan op lokaal en landelijk de strijd aan Het is toch te gek voor woorden dat we die strijd elke keer aan moeten gaan al jaren .

raar is het dat geen top man laat weten nu dat ze achter ons staan en laten zien dat ze achter hun personeel staan waar zijn de leiders nu wie gaat zich nu opstellen en voorop in de stoet

daar heb ik veel respect voor de 1e burgervader of commandant die voor op gaat om te zeggen dat hebben mijn mensen niet verdiend de armoe grens die man zal voor altijd gedragen worden

is dit nu wat ik ga krijgen straks na onze dienst droog brood ??

o ja en we moeten nog meer oef en nog meer werken langer meer meer meer

en straks zal ik je belonen als je mag uitrusten en nog ff genieten van je flo na 37 jaar zware dienst

wat laf om mensen van het kastje naar de muur te sturen en zelf niet durven te zeggen ik zal er op terug komen en voor jullie gaan

dat noemen ze nu de top mensen

we gaan hoop ik snel samen met de politie de strijd aan

IK BEN VOOR

groet en tot snel laten we onze maten verder wakker schudden

straks gaan we verder

peter

• linkeloetje

Hallo allen welke gisteren mee hebben gedaan. Perfeckt!!!

Ook Brandweer Maastricht zal er de volgende keer weer bij zijn. Normaal proberen wij er als 1 van de eersten bij te zijn, maar dat is jammer genoeg niet gelukt. De volgende keer zal dat anders zijn.

Alleen vinden ook wij dat 26 mei wel erg ver weg is van vandaag. Ik ben bang dat in die drie maanden iedereen weer een beetje indut, en dat kan niet de bedoeling zijn van de bereidwillig van gisteren.

Dus wij hopen snel een eerdere datum te zien verschijnen, we zijn er klaar voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• bomberos

Ton bedoelde 26 februari !!!!!!!!!!!!!!!!

Hoort zegt het voort.

Sterker door Strijd

• peter vd stel

Hoiiiiiiiiiiiiii Maastricht

Gaaf we hadden jullie gisteravond al aan de foon ,welkom weer in deze eerlijke strijd

anders zou ik hier niet zijn ,

jullie hebben het al door he de 26 febr

we houden contact met jullie

veel succes daar

en graag tot de 1e actie die aankomende is

we zullen jullie denk ik niet een eind laten rijden als het niet nodig is

succes

groet van ons peter

• Firemouse

Vraagje Ton

Is het nou 26 mei of is het 26 Februari de volgende aktie ?????

En zou jij aan alle wachtcommandanten een mail willen sturen dat als er een volgende aktie is dat een iedere in zijn BLUSPAK + HELM moet komen niet alleen maar een blusjas of wat je gisteren ook zag een MF jack anders lijkt het zo onge-organiseerde bende.

groetjes Mario van de FBS

• pluns

Beste Peter,

Verwacht zeker nan Ivo Opstelten niets,hij heeft in Utrecht al geen vruchten afgeworpen,laat staan voor Rotterdam,nee ik denk dat het beter is om Henk Vonhoff te vragen te bemiddellen in ons conflict,dat was een burgemeester die hart had voor de brandweer,liep bij grote branden zelf met een helm op en loste je zelfs af zodat je een kop koffie kon drinken,ja die zijn er volgens mij niet meer.

De commandant van leeuwarden heeft wel een brief gestuurd naar V.N.G met de mededeling dat het zo niet kan,en van de commandant van Utrecht hebben we zeker niets te verwachten,ja we zijn nu nog wat rustig maar geloof me als het niet gauw anders wordt (rooster perikelen )breekt de pleuris uit.

En ons andere hoofd is nu al weg heeft eerst hier de boel verziekt dus rotterdam rijnmond succes met haar,bij ons heeft ze alleen afscheid genomen van de elleboog menssen (kader} denk dat ze het gewone volk niet aankon ,terwijl de meeste best hadden willen komen al was het maar voor dat het zeker is dat ze gaat.

nou menssen heb mijn frustatie's weer even kunnen luchten en tot de 26 e

• botak gila

IK HEB BEGREPEN VIA HET FORUM DAT OOK AMSTERDAM GAAT BEWEGEN GOED MANNEN SAMEN STAAN WE STERK NET ALS ^2005 2006

KOM OP MET Z N ALLEN ER TEGEN AAN