Ombudsman

• parie

Ik ben dan zo'n Nar (NON ACTIEVETIJD REGELING), Verkracht en misbruikt door de gemeente Amsterdam. Nadat ik mij vorig jaar april 2007 ziek gemeld had, omdat ik overspannen was geworden nadat ik hoorde wat ik zou gaan verdienen. Liep ik bij de sociaal werkster en zag mijn ander collega's gewoon aan het werk alsof er niets gebeurd was. Wetende dat hun beloning bijstandniveau is. Onbegrijpelijk voor mij.

Ben bezig geweest met de vakbond ABVA Kabo die niets voor mij kon doen, een advocaat die mij adviseerde met de vakbond te gaan praten, en toen de Nationale Ombudsman “voor al je problemen met de overheid”. Hier kreeg ik een dame die niet goed begreep wat nu het probleem is, en tenslotte vertelde dat Amsterdam een eigen ombudsman heeft en daarom niet is aangesloten bij de Nationale Ombudsman. En uiteraard is Cohen de Baas.

Ik heb in ieder geval alles er aan gedaan, en weet dat er nog een collega met een rechtzaak bezig is die in maart gehoord gaat worden.

Ik ben dan Brandmeester op zijn maximum geweest, en daar is van rond te komen. Maar ga je als HWT eruit dan is het armoe. En vergeet niet, als je wat mankeert, dan ga je eruit.

Ik ben blij dat de acties weer opgestart zijn, En in mijn actieve dienst ben ik er altijd bij geweest, en wens jullie heel veel succes.

Paul Riesenbeck.

• gerard

PARIE,

Paul het is echt een bende, ik HWT met de NAR, ik hou nu € 1404,09 over netto.

Maar betaal voor 1 persoon ziektekosten, er zijn collega's die ook voor hun vrouw moeten betalen, nou die hebben echt het min.

Veel sterkte,

Groetjes Gerard

• hbt zonder vooruitzichten

ook jullie als n.a.r. gebruikers zijn meer dan welkom bij de acties.

want je vecht tenslotte voor jezelf. nu en in de toekomst.

dus dinsdag 8.15 kazerne baan in rotterdam. bluskleding en helm mee indien nog in je bezit.