Jonge garde HOU VOL.

• Jimi.

Heel mooi om te zien dat er erg veel jonge collega's waren.

Maar we zijn er nog lang niet we worden steeds weer afgescheept met de zelfde onzin.

KOM OP MANNEN EN VROUWEN HET GAAT NU ECHT BEGINNEN!

LAAT JE MASSAAL ZIEN .

En denk niet dat jullie van ons af zijn we blijven alle collega's bestoken met mail zodat jullie er niet onderuit komen om nu in actie te komen.Straks hoeft het niet meer!

Het is gedaan met dat lieve gedoe, volgende keer gaan we met voordeur en al naar binnen .

Firearm beterschap en tot de volgende.

Sterker door strijd.

De jonge garde.

• bomberos

Ben vanmorgen en gisteren op een aantal kazernes geweest.

Dit kreeg ik te horen.

Kan niet moet naar de tandarts/Dokter.

Prikbord? welk prikbord? (is lid van OC)

Kan geen oppas krijgen.

Moet boodschappen doen.

Er gaan er genoeg naar toe, dan hoef ik toch niet?

Waar verzamelen we dan?

Waar gaat het over dan?

Moet naar de bijklus.

Geen tijd.

Geen zin in.

Ik ga niet, moet nog wat worden.

Ik volg een POP, straks zagen ze me kop eraf.

Gaat mij niet aan.

Lukt ze toch niet, heb wel iets anders te doen.

Mijn broek zakte af, ben deze inmiddels kwijt.

Dit zijn de mensen waar je mee moet werken, sukkels zijn het.

En het kan best zo zijn dat ze niet konden, maar niet komen en daarna wel een grote mu il hebben, kan er bij mij niet in.

Mensen de datum was op de vorige actiedag al bekent en stond een dag later op het prikbord en ligt of hangt op de kazerne's.

En dit wilde ik weer even kwijt.

Sterker door Strijd

• Jimi.

Volgens mij zijn dat vrijwillige beroeps collega's.

Jammer dat zij niet willen vechten voor het pensioen van de collega's die er altijd voor ons hebben gestaan.

Jammer dat ze niet willen vechten voor hun eigen toekomst .

Jammer dat ze niet begrijpen dat het ook hun HACHIE is.

Het actie commitee heeft ons ervan overtuigd dat als het nu niet lukt heel brandweer Nederland naar de klote gaat.

Ik heb geleerd om altijd voor je collega's klaar te staan, die les hebben sommige gemist maar ze kunnen hem inhalen bij de volgende actie.

Sterker door strijd

De Jonge Garde.

P.s. Blijf positief om je collega's te stimuleren dan komen we er wel.

• Edwin Slagmolen

Jammer dat jullie door je kwaadheid op je baas voor al de collega's die er niet waren gelijk een wooordje klaarhebben.En hun voor vanalles en nog wat uitmaken.

Dat zullen ze bij het VNG wel leuk vinden?!.

Denk even na voordat je zulke dingen schrijft ,ze hebben allemaal een reden en die hebben jullie maar te accepteren.

En doe een beetje voorzichtig met de blusbroeken want er zijn er al aardig wat verloren en afgezakt(las ik vandaag)

Groetjes,

een collega die er vandaag en de vorige keren niet was door ziekte (ik zeg maar gelijk waarom ik er niet was anders ben ik straks ook een sukkel)

We willen allemaal hetzelfde mzzzzlllllll.

Zo en dit moest ik even kwijt

• bomberos

Edwin van jou weten we dat je ziek ben.

En als je goed gelezen hebt staat er niks over collega's die ziek zijn.

Het gaat om diegene die al een tijdje wisten dat er iets aan de hand is in brandweerland.

Deze mensen hadden dus de tijd om iets te regelen.

Dus moeten deze mensen niet met van die … smoezen komen en andere collega's alles laten opknappen.

Het zijn ook meestal de mensen die altijd lopen te schreeuwen en heel ver achteraan staan.

En dit mag best een keer gezegd worden.

En wat het VNG betreft, “so what”.

Binnenkort gaan we toch weer op de koffie en daar zien en horen ze jou aanwezige collega's.

Hoop dat jij er dan weer bij kan zijn.

Edwin beterschap

En dit wilde ik weer even kwijt.

Sterker door Strijd.

• pluns

en daar sluit ik me bij aan,want laten we elkander niet gek maken,we moeten gewoon de strijdbijl weer opgraven,en ten strijde gaan,voor hetgene wat we verdienen,en mocht dat niet lukken dan maar plat die handel.

• bomberos

Helaas alleen af te spelen met real player

http://217.149.193.67:8080/ramgen//audio/februari2008/26-02-Brandweer_biedt_petitie_aan.rm

Sterker door Strijd

• gerben

Goed gesproken bomberos.

Sta er helemaal achter.

sterker door Strijd

• Ruud

Jongens vandaag toppie veel jonge collega,s gezien .

maar is mis toch nog veel n.a.r. collega,s En hoop bij de volgende actie ook wat mensen van cappelle te zien het is hard nodig begrijp dat nou !!!!! groetjes toch de volgende actie Mensen van het actie groep bedankt voor jullie werk achter de schermen