vervolg aktie,s

• brandje

beste brandweermensen van Nederland

we hebben de eerste stootjes gegeven en duidelijk gemaakt dat we van 1220,- Euro niet kunnen leven.

en dan is het des te triester dat er op het stadhuis in R.dam gezegd wordt ; de schrijnende gevallen kunnen zich melden op de Helpdesc.

gaan ze dan aanwijzigingen geven dat je met een boterham minder en niet meer op bezoek bij je kinderen van 1220,- wel kan rond komen.

als dat zo is kan er vele honderd duizenden euro,s terug gevorderd worden van de burgemeesters en de Commandanten.

zet Opstelten ook maar op 1220,- en Berghuys kan wel een boterham minder, want die heeft buffer genoeg.

maar we gaan gewoon weer de straat op en stoppen niet eerder dan wanneer we op een gewone manier kunnen leven.

dat is pas rechtvaardigheid.

brandje

• pluns

Is 1335,00 niet het miniumloon wat op onze salarisstrook staat, een collega vertelde dat mij dat vanmorgen aan de tafel,en wij blijven toch in dienst van de Gemeente, dus vakbond zoek dit eerst eens uit.en waarom gaan we niet naar een belasting kantoor,zij zijn toch degene die het nu in de hand hebben .

Volschuimen dat gebouw ze hebben nu al problemen met het invullen van de digitale aangiftes,en wat mijn collega ook nog eens vertelde was dat de levensloop die wij betalen ,dat deze bijgeteld is bij de jaaropgave wat inhoud dat je problemen kan krijgen bij de belasting met zorgtoeslag, kindertoeslag en nog meer van dat,dus uiteindelijk wordt je weer genaaid.en echt de nieuwkomers laat het ze weten want echt als je een gezin hebt,ga je na een aantal jaren echt naar de klote .

en denk nu niet ach ik verdien het wel bij in mijn vrije tijd ,ook dat gaat veranderen,

daar is ook al onderzoek naar om dat om zeep te helpen.

wij staan stil in hun ogen dus blijf waakzaam,zij slapen echt niet.