1 week om..........

• potkachel

geachte actieleiding,

Vorige week is er op de Coolsingel de afspraak gemaakt dat “ de heer ” Opstelten > 1 < week de tijd had om met een structurele ( aanzet ) tot een oplossing zou komen en dan > 2 < weken de tijd had deze aan te vatten.

Aangezien je nog meer kans hebt in de staatsloterij dan de kans dat deze minkukkel ook echt met iets op de proppen komt ……………..

Ik neem dan ook aan dat de totale gegeven tijd van 3 weken zal worden ingekort naar……… per omgaande.

met het oog op vervolgacties wel te verstaan.

groet,

Potkachel

• BOODSCHAPPER

Goedenavond Potkachel,

Ja, de boodschapper is niet omgevallen en volgt en adviseert ondergronds alweer een tijdje ons organiserend actiecommitee.

Tot nu toe worden de acties precies zoals gepland en belangrijker, door jullie uitgevoerd.

Weet dat er hard wordt gewerkt aan diverse actiemomenten deze maand en in april. Allemaal elke keer een klap harder. De kracht zit hem in de opbouw, volhouden en uiteindelijk gaat het zeer doen als rood groen wordt. De laatste schuwen we ook niet om in te zetten.

Blijf de mannen van het actiecommitee steunen als ze een oproep doen en voer de actie uit zoals verzocht. Al zou je nog zo graag nu al de ruiten eruit willen gooien, daar halen we nu (nog) niet de aandacht mee voor de FLO-NAR die we wensen.

Blijf dit forum in de gaten houden en nog belangrijker, houd het onderwerp warm tijdens de koffie!!

We gaan elkaar weer snel zien al kennen we elkaar niet. We gaan voor hetzelfde doel.

• brw s

Ik lees dat de NPB niet akkoord gegaan is met hun aangeboden loonsverhoging en dat ze van plan zijn om hardere acties te gaan voeren in de vorm van het blokkeren van belangrijke hoofdwegen in Nederland!! Kunnen we niet samen iets gaan organiseren. Samen staan we sterk. Heel sterk!!

Groeten Brw S

• potkachel

Beste Boodschapper.

verhaal……..tuuuuuuuuuuuurlijk.

maar, de vraag blijft; ………. “ is er nieuws ? ” na Ivo's “ weekje ” ?

groet,

Potkachel

• parie

De Burgemeester en Wethouders dienen te luisteren naar de Raadsleden deze zijn ook de baas van de gemeente, en door jullie gekozen, waarvan de Fractievoorzitters over het algemeen Brandweer in hun pakket hebben. Burgemeesters zijn marionetten van zowel de Gemeenteraad als van Den Haag en komen hun laatste jaren even uitbuiken in een Gemeente.

Beinvloed de Fractievoorzitters met berichtgeving, want ik heb bemerkt dat als het plaatje Brandweer langskomt in de gemeenteraad, de Fractie's niet genoeg op de hoogte zijn, en de Burgemeester wel.

Daarna volgt de hamerslag en is het te laat.

Dit bericht heb ik ook ge[laatst bij Geld.

Paul Riesenbeck (N.A.R.)

Verkracht en misbruikt door Gemeente Brandweer Amsterdam